Daniel Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Husker jeg hadde et spill før, der man kunne kjøre motorsykkel, tanks, fly og masse rart. Var et fps spill, men har glemt navnet på det (ikke BF1942). Noen som husker navnet på det? Noe i indre hjernebarken sier meg at det var noe med "pilot" 7189311[/snapback] Så det slik ut? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Trenger dere avbrekk fra strategi og action og klokka er 4 om natten, da er og forblir Blobby Volley alltid en suksess 7176460[/snapback] Blobbey volley er fantastisk bra! :!: Revolt burde vel være ganske så morsomt om dere har litt for lite å gjøre på.. Men med meg klikker det når jeg prøver å gå inn på multiplayer.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Soldat - www.soldat.com Garry's mod til Half-life 2 Pirates, Vikings & Knights Half-life 1 mod, World of Warcraft, Liquid Wars, GTA2, Warcraft 3: TFT custom maps. Dette er spill som de fleste spiller eller begynner å spille på alle lan jeg er med på, alle er kjempemorsomme å spille sammen eller mot venner. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 WC3 Vampire maps og tower defense maps er alltid en suksess på våre lan. På forrige lanet jeg var på (Enlightment 2006) gikk det mest i Call of Duty 2, det var skilleig gøy! Mange spillere, spilte bortimot 20 mot 20 en stund! Anbefales! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Husker jeg hadde et spill før, der man kunne kjøre motorsykkel, tanks, fly og masse rart. Var et fps spill, men har glemt navnet på det (ikke BF1942). Noen som husker navnet på det? Noe i indre hjernebarken sier meg at det var noe med "pilot" 7189311[/snapback] Så det slik ut? 7190902[/snapback] Er ikke det der Codename: Eagle? Husker jeg hadde masse gøyt med det spillet når jeg var mindre =) OT: Beste lanspillet noensinne er uten tvil: Serious Sam The Second Encounter.... Ikke bare er det et fantastisk gøyt spill å spille over lan, men det har også en utrolig evne til å vekke deg opp! Fantastisk spill =) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke det der Codename: Eagle? Husker jeg hadde masse gøyt med det spillet når jeg var mindre =) 7193329[/snapback] Det er Codename Eagle, ja. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Husker jeg hadde et spill før, der man kunne kjøre motorsykkel, tanks, fly og masse rart. Var et fps spill, men har glemt navnet på det (ikke BF1942). Noen som husker navnet på det? Noe i indre hjernebarken sier meg at det var noe med "pilot" 7189311[/snapback] Så det slik ut? 7190902[/snapback] JA! takker mye Lenke til kommentar
RyGi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Blood er en klassiker på LAN og Outlaws (et gammelt westernspill) er også artig på morgenkvisten. Warcraft og Starcraft slår aldrig feil Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) COOP på Vietcong Det er bare så rått Kommer nesten uendelig med kingkjong menn. Vertfall når det er den banen der du har ein leir på toppen Så genialt... kommer masse folk i fra buskene Soldat Ingenting slår age of empire 2 Empire Earth (enern) Diablo 2 GTA 2 og quake 3 arena ble vell spilt vær dag i lengre tid på skolen Ellers har du dune 2000 og gta 1 som var slagere lenge Starkraft (sjønner ikke det at andre gikk lei, jeg syns det er dig! Har vell noe at jeg vant vær gang kansje ) Endret 1. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Unreal Tournament er en sikker vinner. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Unreal Tournament er en sikker vinner. 7196986[/snapback] Cube er et OpenSource-prosjekt som har både bedre ytelse, sinnsykt mye hurtigere action og atpåtil er gratis Bør prøves for de som ikke har blitt UT-frelste enda. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Swat 4 Serious sam second and first encpunter. Doom3d multiplayer. Thats it. Kan ikke vere lan uten det ^^ Lenke til kommentar
Dreath Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Unreal tournament eier imo Endret 1. november 2006 av Dreath Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Halo: Combat Evolved er min favoritt...kanskje litt gammelt, men sinnsykt bra gameplay... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selv om jeg er dødslei av det nå, er det ingen tvil om at Counterstrike er det mest perfekte lanspillet noensinne. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Unreal Tournament er en sikker vinner. 7196986[/snapback] <3 Jeg og en kompis brukte hele tiden å spille CTF mot boter, en forsvarte og den andre hentet flagget. Brukte også å spille modden tactical ops mye. Gode gamle minner.. Et fantastisk spill. De etterpå (UT:200X) suger i forhold til klassikeren. Endret 1. november 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Min LAN favoritt spill er uten tvil Red Alert 2 WarCraft 3 Counter Strike Age of Empires 2 Call of Duty 1 & 2 Også Worms Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det beste Lan spillet noen sinne må være uten tvil Age Of Empire2. Har spilt det siden det kom og digger det fremdeles Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 3 spill jeg spiller omtrent bare på lan er swat 4 (med xp), the regiment og silent hunter 3 med grey wolf mod. desverre er de andre folka jeg laner med lei, så det blir mindre og mindre av de spilla... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det meste jeg liker meget godt her er nevnt. Lan med internet hvor folk liker litt samarbeid så er vel Diablo 2 LoD glimrende! Men jeg har lyst til å nevne et spill som hele tiden går i glemmeboken men som egentlig er uhyre bra! Battlezone! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå