Gå til innhold

Beste LAN spillet noensinne?

Anbefalte innlegg

Husker jeg hadde et spill før, der man kunne kjøre motorsykkel, tanks, fly  og masse rart. Var et fps spill, men har glemt navnet på det (ikke BF1942). Noen som husker navnet på det? Noe i indre hjernebarken sier meg at det var noe med "pilot"

7189311[/snapback]

Codename_Eagle.jpg

Så det slik ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger dere avbrekk fra strategi og action og klokka er 4 om natten, da er og forblir Blobby Volley alltid en suksess :D

7176460[/snapback]

Blobbey volley er fantastisk bra! :!:

Revolt burde vel være ganske så morsomt om dere har litt for lite å gjøre på.. Men med meg klikker det når jeg prøver å gå inn på multiplayer..

Lenke til kommentar

Soldat - www.soldat.com

Garry's mod til Half-life 2

Pirates, Vikings & Knights Half-life 1 mod,

World of Warcraft,

Liquid Wars,

GTA2,

Warcraft 3: TFT custom maps.

Dette er spill som de fleste spiller eller begynner å spille på alle lan jeg er med på, alle er kjempemorsomme å spille sammen eller mot venner.

Lenke til kommentar
Husker jeg hadde et spill før, der man kunne kjøre motorsykkel, tanks, fly  og masse rart. Var et fps spill, men har glemt navnet på det (ikke BF1942). Noen som husker navnet på det? Noe i indre hjernebarken sier meg at det var noe med "pilot"

7189311[/snapback]

Codename_Eagle.jpg

Så det slik ut?

7190902[/snapback]

Er ikke det der Codename: Eagle? Husker jeg hadde masse gøyt med det spillet når jeg var mindre =)

OT: Beste lanspillet noensinne er uten tvil: Serious Sam The Second Encounter....

Ikke bare er det et fantastisk gøyt spill å spille over lan, men det har også en utrolig evne til å vekke deg opp! Fantastisk spill =)

Serious_Sam_Second_Encounter_B01.jpg

Lenke til kommentar

7189311[/snapback]

Codename_Eagle.jpg

Så det slik ut?

7190902[/snapback]

JA! takker mye :)

Lenke til kommentar
COOP på Vietcong

Det er bare så rått :D

Kommer nesten uendelig med kingkjong menn. Vertfall når det er den banen der du har ein leir på toppen :D

Så genialt... kommer masse folk i fra buskene :p

Soldat :love:

Ingenting slår age of empire 2 :D

Empire Earth (enern)

Diablo 2 :love:

GTA 2 og quake 3 arena ble vell spilt vær dag i lengre tid på skolen :innocent:

Ellers har du dune 2000 og gta 1 som var slagere lenge :p

Starkraft (sjønner ikke det at andre gikk lei, jeg syns det er dig! Har vell noe at jeg vant vær gang kansje :whistle: )

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Unreal Tournament er en sikker vinner. :)

7196986[/snapback]

<3

Jeg og en kompis brukte hele tiden å spille CTF mot boter, en forsvarte og den andre hentet flagget. Brukte også å spille modden tactical ops mye. Gode gamle minner..

Et fantastisk spill.

De etterpå (UT:200X) suger i forhold til klassikeren. :(

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...