Ch1cKeN-MasTeR Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hva med Rune da? det er morsomt. Eller så liker jeg også BF2, og diverse andre strategispill, som C&C serien eller lignende. ja lett. Rune ftw. på custom banen deeper. driit gøy når alle er trøtte. ikke er mer tilfredsstillende en å høre irriterte smell i boret Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Shit. Spillverden må virkelig slite når en "beste lan spill" tråd får samme spillanbefalinger i 2009 som i 2006. På den annen side lages det utrolig mye møkk da, så det er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Skal snart på Lan og lurer på om noen har et par forslag til spill ala Gmod, der det ikke er noe spesielt mål. Ingenting er som å prøve å bygge ting i Gmod på lan =P Men altså noe ala Gta, Gmod... Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er skikkelig skuffa over at Supreme Commander ikke er nevnt her en eneste gang! Uansett, her er de jeg/vi har gode erfaringer med : RTS: Supreme Commander + Forged Alliance Age of Empires 2 (selvsagt!) C&C 3 + RA 2&3 + Generals WC3 (Battleships, TD, TS...) Stronghold 1 & 2 Outlive TBS: Heroes 3 Worms (alle 2D) FPS: Battlefield-serien Halo 1 + CE & 2 Quake 2-4 Racing: Live For Speed TrackMania Nations + Forever TOCA Race Driver 3 Snøsport: Supreme Snowboarding (en gang i tiden...) Freak Out Extreme Freeride Andre: Freelancer Og jeg har helt sikkert glemt noen perler.... Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Battlefield 1942 Fremdeles like bra Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 C&C Red Alert!Min favoritt. 100% enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå