Greatfaith Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har sett på en datamaskin, og den har et hovedkort som jeg ikke aner om er godt nok eller ikke. Hovedkortet er som følger: Asus P5B, P965, Socket-775, ATX, GbLAN, 6xSATAII, PCI-Ex16 Er dette et godt hovedkort? Lønner det seg å kjøpe en maskin med dette hovedkortet? -Greatfaith- Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 ja det er eit godt hovedkort, ca 1200 kr koster det. Merk at det er støtte for Core 2 duo prosessorer som er ganske gode, men du må nesten sjå på dei andre delane i maskina før du kjøper`? Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Asus P5B skal etter sigende være et svært godt hovedkort. Det eneste negative må være at det er lite ekstrautstyr. Er foreksempel raid, intigrert wlan eller mulighet for 2 skjermkort noe som er viktig for deg og som du vil ha med, så bør du vurdere mer påkostede modeller som F.eks P5B Deluxe/wifi eller P5W DH Deluxe. Jeg mener at for 99% av alle som kjøper ny maskin, er P5B et udmerket valg av hovedkort. Lite dill dall, og skal ha få problemer. Men i dette forumet er det jo meninger om det meste når det gjelder hovedkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå