Gå til innhold

Kan noen gi meg en server?

Need Help

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg lurte på om noen kunne gi meg en CSS server , war server til min clan :) 11 slots tenkte jeg.

Hvis så skal du bli reklamert på, Siden vår(når den kommer, snart), war serveren vi får av deg, Mirc og VT(den får vi imorra).

Det kunne ha vært toppers om vi kunne få/låne en server :thumbup::D

"Ole_Rygg" har allerede sponset oss med vt server :D, får den i morra , så det hadde vært veldig fint om vi kunne ha en war server.

Vi vil ha en war server fordi: sånn at vi kan bli bedre, Trene taktikker, Vi skal være med på TG. (tror jeg).

Vi er Mid skilla, noen ganger mid + , alt varierer fra form på spillerne osv. ;)

:thumbup:

Jeg har egen server her hjemme, hadde tenkt til å sette opp...

men har dårlig linje, og dårlig ruter og modem... har tenkt til å kjøpe nytt modem/ruter..

men håper snart på det kommer Fiber hit :D sikkert om 20 år men ^^

Endret av Need Help
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, Jeg lurte på om noen kunne gi meg en CSS server , war server til min clan  :) 11 slots tenkte jeg. 

Hvis så skal du bli reklamert på, Siden vår(når den kommer, snart), war serveren vi får av deg, Mirc og VT(den får vi imorra).

Det kunne ha vært toppers om vi kunne få/låne en server  :thumbup::D

"Ole_Rygg" har allerede sponset oss med vt server :D,  får den i morra , så det hadde vært veldig fint om vi kunne ha en war server.

Vi vil ha en war server fordi: sånn at vi kan bli bedre, Trene taktikker, Vi skal være med på TG. (tror jeg).

Vi er Mid skilla, noen ganger mid + , alt varierer fra form på spillerne osv.  ;)

:thumbup:

Jeg har egen server her hjemme, hadde tenkt til å sette opp...

men har dårlig linje, og dårlig ruter og modem... har tenkt til å kjøpe nytt modem/ruter..

men håper snart på det kommer Fiber hit :D sikkert om 20 år men ^^

7176050[/snapback]

Off topic!

Vær så snill, prøv å skriv litt bedre... Umulig å lese..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...