Need Help Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hei, Jeg lurte på om noen kunne gi meg en CSS server , war server til min clan 11 slots tenkte jeg. Hvis så skal du bli reklamert på, Siden vår(når den kommer, snart), war serveren vi får av deg, Mirc og VT(den får vi imorra). Det kunne ha vært toppers om vi kunne få/låne en server "Ole_Rygg" har allerede sponset oss med vt server , får den i morra , så det hadde vært veldig fint om vi kunne ha en war server. Vi vil ha en war server fordi: sånn at vi kan bli bedre, Trene taktikker, Vi skal være med på TG. (tror jeg). Vi er Mid skilla, noen ganger mid + , alt varierer fra form på spillerne osv. Jeg har egen server her hjemme, hadde tenkt til å sette opp... men har dårlig linje, og dårlig ruter og modem... har tenkt til å kjøpe nytt modem/ruter.. men håper snart på det kommer Fiber hit sikkert om 20 år men ^^ Endret 29. oktober 2006 av Need Help Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, Jeg lurte på om noen kunne gi meg en CSS server , war server til min clan 11 slots tenkte jeg. Hvis så skal du bli reklamert på, Siden vår(når den kommer, snart), war serveren vi får av deg, Mirc og VT(den får vi imorra). Det kunne ha vært toppers om vi kunne få/låne en server "Ole_Rygg" har allerede sponset oss med vt server , får den i morra , så det hadde vært veldig fint om vi kunne ha en war server. Vi vil ha en war server fordi: sånn at vi kan bli bedre, Trene taktikker, Vi skal være med på TG. (tror jeg). Vi er Mid skilla, noen ganger mid + , alt varierer fra form på spillerne osv. Jeg har egen server her hjemme, hadde tenkt til å sette opp... men har dårlig linje, og dårlig ruter og modem... har tenkt til å kjøpe nytt modem/ruter.. men håper snart på det kommer Fiber hit sikkert om 20 år men ^^ 7176050[/snapback] Off topic! Vær så snill, prøv å skriv litt bedre... Umulig å lese.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Du skulle vært på HW-LAN. Der kunne man vinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå