marsvo666 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Går det ant ? Den kjører 2090-2092 MHz ? Mn det har den altigt gjort men kan den yte mer ? Kan Noen Hjelpe Meg ? Mvh Marius V. Svortevik Endret 4. november 2006 av marsvo666 Lenke til kommentar
sognekongen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann lurer på d samme her faktisk. har hatt maskinen en stund og med ein ny vifte på plass tenkte eg å kjøre cpu en til randen. men leser på diverse nettsteder at dette ikke er dn beste cpu en til å klokke. er d noen som har erfaring med klokking av denne prossessoren?? christian Lenke til kommentar
Changis Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 det gaar jo selvfoelgelig an aa klokke cpuen.. men hvor mye er en annen ting.. kanskje du kan laase opp multiplier paa den? Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hadde selv denne prosessoren og fant ut at den ikke var særlig overklokkingsvennlig nei... tror jeg fikk klokka fsb`n til rundt 173mhz før den ble totalt ustabil. Fant ut at det ikke ble noen merkbar ytelsesforbedring så jeg lot den gå på standard hastighet, da var den hvertfall stabil..... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Fint om det kan rettes opp i dette i første post. Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Hvordan laster jeg opp multiplier på den da? Med vennlig hilsen: Marius Veland Svortevik Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Er en guide til åssen man åpner multiplieren her http://www.ocworkbench.com/2004/guides/unl...artonwk43-1.htm men det ser ikke ut som enkel skuring, og såvidt jeg forstod ut av teksten så vil det bl.a ikke fungere hvis du har et hovedkort med nforce2 chipset. Hovedkortet måtte visst også ha en spesiell funksjon tror jeg. Endret 5. november 2006 av _ziggy_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå