applemania Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 De som jeg har linket til er det samme form på. 7192327[/snapback] Nei, som du ser så er de mye tykkere der hvor proppen skal inn i øret og da sklir de ut av øret mitt fordi de ikke passer. Håpløst å finne øreplugger Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Ok, som har samme form da? De er de eneste som ikke detter ut av øret mitt. 7191939[/snapback] Har apple sine ørepropper noe spesiell form da? Synes ikke de har noen annen form enn andre standard ørepropper ;o Hvor er det dine ryker? edit: sorry for MEGABUMP.. Sitter her og kjeder meg og blar i forumet og tenker ikke over datoen da jeg posta. Endret 22. februar 2007 av espennyh Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Koster øreproppene til iPod virkelig 350 kr inkl. frakt For den prisen får du jo noen fine fra Sony https://prisguiden.no/product.php?productId=41578 eller et ålreit headset. 7177430[/snapback] De er finne de;) har de god lyd å alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå