Gå til innhold

Hvorfor er øreplugger så dyre?

Anbefalte innlegg

Har fått fire nye iPod-øreplugger av komplett.no siden de ble ødelagt så fort, men nå vil de ikke gi meg flere siden jeg har fått så mange, og nye koster jo 350 inkludert frakt. Hvorfor er det så dyrt for øreplugger? De blir jo ødelagt etter en måneds tid, begynner å skurre av ingenting. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal du egentlig ha iPod øreplugger? Du får jo kjøpt billigere øreplugger enn det (sikker bedre også)

7176048[/snapback]

Finner ingen billigere på elkjop.no, lefdal.com eller noen annen nettbutikk - ingen som er sånn cirka like i hvert fall. Liker ikke øreplugger som graver seg inn i øret eller detter ut.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du egentlig ha iPod øreplugger? Du får jo kjøpt billigere øreplugger enn det (sikker bedre også)

7176048[/snapback]

Finner ingen billigere på elkjop.no, lefdal.com eller noen annen nettbutikk - ingen som er sånn cirka like i hvert fall. Liker ikke øreplugger som graver seg inn i øret eller detter ut.

7176060[/snapback]

Kjøp deg skikkelige da. De som walkman-telefonen til SE har er gode. Det finnes slike for mp3 osv..

Lenke til kommentar
Har fått fire nye iPod-øreplugger av komplett.no siden de ble ødelagt så fort, men nå vil de ikke gi meg flere siden jeg har fått så mange, og nye koster jo 350 inkludert frakt. Hvorfor er det så dyrt for øreplugger? De blir jo ødelagt etter en måneds tid, begynner å skurre av ingenting.  :(

7175989[/snapback]

Vel, hvis de blir ødelagt igjen så burde du kunne heve kjøpet :p Hvis det er innenfor garantitiden og de ikke kan bevise at det er du som har ødelagt dem...

Lenke til kommentar
Vel, hvis de blir ødelagt igjen så burde du kunne heve kjøpet :p Hvis det er innenfor garantitiden og de ikke kan bevise at det er du som har ødelagt dem...

7176079[/snapback]

iPoden er det jo ikke noe galt med, er jo bare ørepluggene som fulgte med den, skjønner ikke hvorfor jeg skulle heve kjøpet da jeg fikk fire nye av dem gratis?

Lenke til kommentar

7176079[/snapback]

iPoden er det jo ikke noe galt med, er jo bare ørepluggene som fulgte med den, skjønner ikke hvorfor jeg skulle heve kjøpet da jeg fikk fire nye av dem gratis?

7176095[/snapback]

Eh.. du sier jo selv: "men nå vil de ikke gi meg flere".

Antar at du poster fordi du tror de kommer til å bli ødelagt igjen, og at komplett ikke vil erstatte flere for deg.

Mao du vil heve kjøpet fordi de ikke klarer å skaffe deg noen øreplugger som funker?

Lenke til kommentar
Eh.. du sier jo selv: "men nå vil de ikke gi meg flere".

Antar at du poster fordi du tror de kommer til å bli ødelagt igjen, og at komplett ikke vil erstatte flere for deg.

Mao du vil heve kjøpet fordi de ikke klarer å skaffe deg noen øreplugger som funker?

7178732[/snapback]

Jeg har kjøpt en iPod fra dem, ikke bare øreplugger og jeg vil ikke heve kjøpet på hele varen da det ikke er noe galt med iPoden bare de helvetes pluggene som ikke tåler noenting, det må du vel skjønne?

Lenke til kommentar
Hørtes rart ut at de ikke ville bytte øreplugger på garanti forresten...

7179675[/snapback]

Hun hatt fått fire nye.... ;)

Kjøp noen Sony isteden ja.. får noen som ser omtrent like ut, bare i sort til en ganske billig penge - bedre lyd får du også.

7179689[/snapback]

Tviler på at kjøpsloven sier at de kan frasi seg ansvaret sitt av den grunn - hvis det nå ikke blir bevist brukerfeil da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ingen som vet om noen som har ca samme design på ørepluggene som iPod-pluggene, men som ikke er fullt så dyre? De Koss-ørepluggene en skal dytte inn i øret detter bare ut, tror ørene mine er litt rare.

7186443[/snapback]

du burde ikke kjøpe slik eter desgn.... isåfal kan jeg selge deg noen for 10 kr som er hvite ^^

design er stort sett eneste grunnene til at ipod og skullcandy klarer seg i bransjen

Lenke til kommentar
Ingen som vet om noen som har ca samme design på ørepluggene som iPod-pluggene, men som ikke er fullt så dyre? De Koss-ørepluggene en skal dytte inn i øret detter bare ut, tror ørene mine er litt rare.

7186443[/snapback]

du burde ikke kjøpe slik eter desgn.... isåfal kan jeg selge deg noen for 10 kr som er hvite ^^

design er stort sett eneste grunnene til at ipod og skullcandy klarer seg i bransjen

7190843[/snapback]

Ok, som har samme form da? De er de eneste som ikke detter ut av øret mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...