defensor Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hvor mye minne har skjermkortet uten hypermemory aktivert? Er det 512mb i tillegg eller vil skjermkortet bruke av system minne Endret 29. oktober 2006 av defensor Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Så vidt jeg har forstått så er det 256MB fysisk minne på kortet, og resten låner det av systemminnet. Dette leste jeg et sted på nettet som jeg ikke husker, så ikke skyt meg hvis det ikke stemmer. :!: Jeg tror dog ikke det er mulig å slå av dette slik at kortet kun bruker av det dedikerte minnet. Endret 29. oktober 2006 av Longboard Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Greit, jeg skal ikke skyte deg, men kortet har faktisk 512MB dedikert minne. Den deler ingenting med system minnet. Dvs. ikke noe Turbo Cache eller HyperMemory Endret 29. oktober 2006 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
defensor Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Greit, jeg skal ikke skyte deg, men kortet har faktisk 512MB dedikert minne.Den deler ingenting med system minnet. Dvs. ikke noe Turbo Cache eller HyperMemory 7176425[/snapback] nice, takk for svar Endret 29. oktober 2006 av defensor Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sweet, jeg blir bare gladere og gladere i den lille boksen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå