[email protected] Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ønsker å legge til bakgrunnsmusikk til hjemmesiden min. Denne skal spille i ett, uavhengig av om jeg klikker meg inn på undersider av index. Setter også pris på tips om hvilken filformat jeg bør bruke. Noen som kan hjelpe meg? Takker for svar. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vil absolutt anbefale å IKKE ha bakgrunnsmusikk på siden din da dette bare er irriterende... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Huff! Hater sider med musikk. Klikklyder når man trykker på knapper osv, er greit, men musikk er fysj. Selvfølgelig så teller det jo også hva slags side det er da. Hvis det er en side hvor man skal lese masse så er musikk katastrofe... Lenke til kommentar
FlyveKristoffer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det er feil å si at musikk på en side er katastrofe. Se feks på popps, nydelig musikke:P... Neida, musikk suger generelt på sider, men feks på et fotogalleri hadde det vært kos. Men da kanskje brukt flash istedenfor dreamweaver, så det gikk som en film. Bare en idè, men synes dere kan svare:P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vær så snill, ikke putt musikk innpå sia. Det er få ting jeg finner mer irriterende. (; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå