PTRN Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Har tenkt til å lakke pc`en min. Har et Chieftech kabinett og da lurer jeg på hvordan det går å lakke på plast. Går det bra eller vil lakken bare "flasse" av ettervert? Vært litt kjekt å vite :wink:... Alle svar mottas mede takk! _________________ Specs: -Chieftech DX-01B-D -Soyo SYK7V-DRAGON PLUS -Athlon XP 1800+ -Swiftech MCX462B -ATI Radeon 8500 Retail -2x256 MB DDR Kingston -2xMaxtor D540X 60GB -2xWD 120 GB Special Edition -Sony 24/10/40 [ Denne Melding var redigert av: Pettern800 på 2002-11-09 11:52 ] Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg mener at det finnes en egen type grunning til plast. Men du må også huske på å pusse litt der du skal lakkere, det gjorde ikke jeg.. Hvis du ikke gjør det, flasser lakken mye lettere av. Jeg vil anbefale å bruke et sandpapir som ikke lager dype riper. Det gjorde en kamerat av meg. Ser du slipemerkene igjennom lakken. Håper dette var til noe hjelp ihvertfall. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 nei nei nei og atter nei!!! det du skal bruke til plast heter akrylmaling!! fungerer dog nesten bare til plast men det blir seende så MYE penere ut pga. at malingen trenger INN i plasten og ikke legger seg over som vanlig maling.. blir mer som om det kom rett fra fabrikk. :smile: dråper trenger du heller ikke ta hensyn til da de vil trenge inn i plasten etter noen dager. VELDIG vanskelig å drite seg med akrylmaling! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Har aldri sett det store poeng i grunninga jeg. Kvalitetslakk som Quick osv holder uansett, både på plasten og metallet. Må selvsagt pusse litt med våtslipepapir da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå