Durron Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg har lest at man kan bruke et varmeapparatregister som radiator for vannkjøling. Derfor tok jeg meg en tur til høggern, men jeg aner jo ikke hvordan denne tingesten ser ut. Jeg regner med at den sitter inne i varmeapparatet, men dette satt vanskelig til og dessuten skulle Brdr. London ta rundt 250 kroner for det. I artikkelen om hjemmelaget vannkjøing står det at man får dette for 50 kroner? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 250 kr? Wow, det var dyrt... Det er riktig at det sitter litt kronglete til, men mange bilhøggere har vel en det av de på lager såvidt jeg har forstått. Prøv å gå til en annen høgger. Eller så kjenner du kanskje noen som har en gammel bil stående som skal vrakes? Jeg fikk tak i min fra en nabo som hadde en gammel Ascona stående =) Ihvertfall burde du ikke gi 250 kroner for et brukt varmeregister. Det gir vanligvis bedre kjøling enn en PC-radiator som du kjøper ny, men det er en del jobb med den også (den må sjekkes for lekkasje, renses, lakkes, osv). Så hvis du ikke får tak i noe billigere enn 250 kr er det nesten like greit å kjøpe en ny fra microplex eller 3dfxcool... Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Den ser forresten sånn ut: _________________ My stupid website [ Denne Melding var redigert av: tahustvedt på 2001-12-27 23:59 ] Lenke til kommentar
Durron Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 Takk for svar!!! Vet noen om en høgger som selger registre/radiatorer billig? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 vel høgern stenger ganske tidlig,husker når jeg var yngre da dro jeg og noen kompiser og lekte på høgern,kjørte bil rundt herpa brus automater,det er helt tomt der,bare gå inn og ta bil deler,bare passe på vektern som går rundt der men han er som regel utenfor høgern,foresten dette var hos london :smile: Lenke til kommentar
Frodo_Torpedo Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Ærlighet varer lengst. Synes ikke det er pent å oppfordre til å "bryte" seg inn hos Brødrene London. Ikke så lurt å eventuellt pådra seg en anmeldelse pga. et skarve varmeapparatregister. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 jeg oppfordre ingen bare sier det er mulig hvis du har lyst å spare penger Lenke til kommentar
HAG Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Uansett må en regne med å demontere "radiatoren" selv, skal den bli billig. Hos noen høggere bl.a. "Steinknuseverket" i Bergen får en gjøre jobben selv, då skulle 50 lappen holde. At en høgger ville ha 250,- er ikkje urimelig når han har gjort jobben med å demontere - har noen vært på bilverksted med bilen og betalt under 550,- for en time? Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Kunne ikkje en radiator fra en motorsykkel vere i kurrant størrelse? Jeez [ Denne Melding var redigert av: Jeez på 2001-12-27 22:23 ] Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Quote: On 2001-12-27 22:22, Jeez skrev:Kunne ikkje en radiator fra en motorsykkel vere i kurrant størrelse?Jeez[ Denne Melding var redigert av: Jeez på 2001-12-27 22:23 ] Ikke den som sitter på sykkelen min i hvert fall Den er SCHVÆÆÆÆR. Men registeret fra en Ascona 82 mod fikk jeg lurt på plass :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Quote: On 2001-12-16 00:49, Danny skrev:vel høgern stenger ganske tidlig,husker når jeg var yngre da dro jeg og noen kompiser og lekte på høgern,kjørte bil rundt herpa brus automater,det er helt tomt der,bare gå inn og ta bil deler,bare passe på vektern som går rundt der men han er som regel utenfor høgern,foresten dette var hos london :smile: det prøvde jeg også engang aldri IGJEN de rydder opp selv :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå