Unlimited Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, jeg hoder på å lage en side...problemet er at på en pc med stor skjerm kommer content'n ikke helt til center! hva skal jeg bruke for å ha den i setrum på alle skjermer med ulike skjermoppløsninger! den her virker ikke! } DIV#content { FLOAT: center; MARGIN-CENTER: 0px; WIDTH: 515px; POSITION: relative Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 div#content { margin: 0 auto; width: 515px; } Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 hva med right og left Column da? de må jo bevege seg sammen med content'n! Lenke til kommentar
rønning Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 du lager en div som inneholder ALT....som har css som det jeg sa over...så leger du så mange diver du vil inni den Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 det vil ikke virker! han virker vel bare på content tabellen!! er det noe som vil virke på alle tre da! Lenke til kommentar
rønning Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) #main { width: 800px; margin: 0 auto; } #right { width: 150px; float: left; } #content { width: 500px; float: left; } #left { width: 150px; float: left; } <div id="main"> <div id="right"> meny her </div> <div id="content"> innhold her </div> <div id="right"> mer innhold her </div> </div> Endret 31. oktober 2006 av rønning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå