Gnotten Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg skal kjøpe en Dell stsajonær, og undret på om det er verdt å betale det ekstra fra e6300 til e6400? Jeg er ingen overklokker, så det er ikke snakk om dette. Er det verdt å velge E6400? Takk på forhånd Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hva bruker du PC-en din til som er tungt for den? Litt vanskelig å si hva du "trenger" av prosessor hvis du ikke sier hva du bruker den til... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vil tro at en 6300 vil være mer enn nok. Legg 3-400 ekstra i grafikkort om du skal spille. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvis du hoster opp infoen om pcen så blir det lettere å si om det vil ha noe å si om du har e6300 eller e6400. Er CPU flaskehals er det absolutt verdt det, men Core 2 Duo-ene er kraftige saker, har mine tvil om du vil tjene så mye egentlig... Men som sagt: få vite mer om denne pcen din. Aldri tenkt på å bygge en selv? Er ikke kjempevanskelig. Selv en klumsete og distre 19-åring greide det. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Enig med Manag, bedre å legge litt mere penger i skjermkortet. Veldig liten forskjell på (merkbar) ytelse mellom 6300 og 6400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå