chaos king Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har en kabel fra routeren min som går til den stasjonære pcen min. det jeg lurer på er, kabelen har et slitasje hull på et punkt (den har ligget å blitt klemt av en dør). jeg har ingen problemer med internett tilkoblingen, men har dette noe å si for hastigheten på internett ned/opplastingen min? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det betviler jeg sterkt. Hvis ikke det er såpass brudd på ledningene i kabelen at signalet kan forringes, så... Du er ikke plaget med DC fra internett? Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) dc? hva er det? ikke dc ++ vel? Endret 29. oktober 2006 av chaos king Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 disconect, detter du ut av internett? Men tviler på at det skal ha noe å si, bare sleng en teipbit over slik at det ikke skades mere, men hastigheten skal være like kraftig som vanlig Mener også at det er to ledere som ikke brukesi det hele tatt? Lenke til kommentar
salah Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 disconect, detter du ut av internett? Men tviler på at det skal ha noe å si, bare sleng en teipbit over slik at det ikke skades mere, men hastigheten skal være like kraftig som vanlig Mener også at det er to ledere som ikke brukesi det hele tatt? 7175908[/snapback] Jo, det er kun to ledere som brukes. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nei, det er 4. tx+, tx-, rx+ og rx-. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Det er to ledere som brukes inn til ISPens router, og fire ledere fra routeren til PCen, så det kommer helt ann på hvilken ledning det er snakk om. Uansett, så lenge du er på nett, skal ikke dette være ett problem Endret 29. oktober 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå