BadBoyBubba Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg har satt opp et nettverk hjemme hvor jeg har 4 maskiner på. Jeg kjører en maskin som dhcp server. Denne er koblet til ADSL fra telenor og deler internett videre gjennom nettverkskort og en switch. Har Norton firewall på "server" maskinen. I begynnelsen så virket outlook på to maskiner. Det som plutselig har skjedd er at på den ene maskinen bak "serveren" så går det bare å motta mail, ikke sende... Dette fungere imidlertid utmerket på "serveren." Noen som vet hva problemet kan være? Kan det være firewallen som er problemet? (Innstillingene i outlook er sjekket) Lenke til kommentar
BadBoyBubba Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Usikker om dette er det rette emnet å poste dette under, men jeg mistenker det å være et problemet knyttet til nettverk og firewall... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 11:42, skrev BadBoyBubba:Jeg har satt opp et nettverk hjemme hvor jeg har 4 maskiner på. Jeg kjører en maskin som dhcp server. Denne er koblet til ADSL fra telenor og deler internett videre gjennom nettverkskort og en switch. Har Norton firewall på "server" maskinen.I begynnelsen så virket outlook på to maskiner. Det som plutselig har skjedd er at på den ene maskinen bak "serveren" så går det bare å motta mail, ikke sende... Dette fungere imidlertid utmerket på "serveren." Noen som vet hva problemet kan være?Kan det være firewallen som er problemet? (Innstillingene i outlook er sjekket) Får du noen feilmelding fra Outlook? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå