.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Ser at de fleste har fått seg PES6 nå på 360. Da er det vel på tide å få gang i en bitte liten Dislusjon.no-VM i PES6. Det jeg tenkte da var folk melde seg på her med gamertag, å velger et landslag som de vil være(første man har første rett) og så kan jeg eventuel lage noen grupper, alt etter hvor mangen som er med. Viss det blir få folk som er med så tenkte jeg vi kunne ha det sånn at man spiller en kamp å taperen er ut av turnering og vinneren går videre til neste runde. Ellers så er det jo komme med forslag. De som er med til nå: (bruker - gamertag - landslag) Alper - Ally 87 - Nederland Lokiboki - Lokiboki - England RRhoads - RRhoads27 - Argentina teje - steje - italia sPiGo - sPiGo - Tyskland Merlin - Euphanasia - Spania Master_al - Teamantonsen - Frankrike lefty^ - leftyboro - Norge vinokourov1 - Vinoros- Irland Gusarov - Gusarov - Brasil Gruppe A: Alper - Ally 87 - Nederland [poeng=?] [mål=?] Lokiboki - Lokiboki - England [poeng=?] [mål=?] RRhoads - RRhoads27 - Argentina [poeng=?] [mål=?] teje - steje - italia [poeng=?] [mål=?] sPiGo - sPiGo - Tyskland [poeng=?] [mål=?] Gruppe B: Merlin - Euphanasia - Spania [poeng=0] [mål=1] Master_al - Teamantonsen - Frankrike [poeng=3] [mål=2] lefty^ - leftyboro - Norge [poeng=3] [mål=2] vinokourov1 - Vinoros- Irland [poeng=?] [mål=?] Gusarov - Gusarov - Brasil [poeng=?] [mål=?] Regler: Den som skal spille hjemme er den som skal create og sende invite Møter ikke han/hun opp, taper han/hun automatisk da kampen med 0-2 i mål. Kommer dere ikke inn på inviten blir matchen avgjort da som Draw å begge får da 1mål hver. Creating regler- Match Time: 10min - Select team type: National Team - Play against friends: yes - Exstra time: no - PK: no resultater poster dere her kamper: (må være spillt før innen lørdag) Alle skal ha spilt mot alle i gruppa si. (dere kan avtale her elle på live om når dere skal spilles mot hverandre. PS! husk å post resultate her!!) Endret 6. november 2006 av Alper Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er med jeg Lokiboki - Lokiboki - England Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 nice!! minst 6 til trenger vi.. KOM IGJEN DA FOLKENS!! Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) ------------------------- Endret 29. oktober 2006 av Skrote Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 RRhoads - RRhoads27 - Argentina Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 ------------------------- 7177525[/snapback] eh det vil si`? Lenke til kommentar
teje Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) steje steje - italia btw...- hvordan skal dette opplegge funke? Endret 29. oktober 2006 av teje Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 det kommer jeg tilbake til etter vi har fått med noe fler Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Merlin - Euphanasia - Spania Lenke til kommentar
sPiGo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 sPiGo - sPiGo - Tyskland Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Får dere spilt på live? Får bare frem meldingen "the game doesnt exist anymore" eller noe i den duren........ Lenke til kommentar
master_al Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg er med Master_al - Teamantonsen - Frankrike Endret 30. oktober 2006 av master_al Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Får dere spilt på live? Får bare frem meldingen "the game doesnt exist anymore" eller noe i den duren........ 7180278[/snapback] det går ganske greit viss du blir invitert Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 kan vi ikke bare ha to grupper med fire lag, og de to beste går videre til semifinale. isåfall hadde vi bare trengt en person til.. Lenke til kommentar
lefty^ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Blir med jeg leftyboro - Norge Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Eg er med Vinoros-Irland Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 kan vi ikke bare ha to grupper med fire lag, og de to beste går videre til semifinale. isåfall hadde vi bare trengt en person til.. 7191337[/snapback] joa kunne jo det men nå er vi jo en får mye? hva synes dere om hvordan vi skal gjøre dette? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 kan vi ikke bare ha to grupper med fire lag, og de to beste går videre til semifinale. isåfall hadde vi bare trengt en person til.. 7191337[/snapback] joa kunne jo det men nå er vi jo en får mye? hva synes dere om hvordan vi skal gjøre dette? 7195687[/snapback] Vi kan jo ha ei gruppe med 5 og ei med 4.. Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Er med jeg også (Bruker)Gusarov - (Gamertag)Gusarov - (Landslag)Brasil Endret 1. november 2006 av Gusarov Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 nice, da har vi 2 grupper med 5 spillere på hver av dem, høres det greit ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå