axelh Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei... Skal modde ett compaq kabinett som skal bli ganske lik dette: Det jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i sånt stoff...? Jeg skal ha det i grønt da... Takker på forhånd! Axel Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Selges sikkert på butikker hvor det selges tepper osv. Må lage worklog når du bygger kabinettet da. Mvh Erling Lenke til kommentar
axelh Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Selges sikkert på butikker hvor det selges tepper osv. Må lage worklog når du bygger kabinettet da. Mvh Erling 7175097[/snapback] takk for tipset! blir nok en tur rundt i forskjellige butikker i morgen... andre forslag? Axel Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Husk at med sånn "teppestoff" så blir hele kassa en bakerovn Må ha godt med kjøling! Lenke til kommentar
axelh Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Selges sikkert på butikker hvor det selges tepper osv. Må lage worklog når du bygger kabinettet da. Mvh Erling 7175097[/snapback] takk for tipset! blir nok en tur rundt i forskjellige butikker i morgen... andre forslag? Axel 7175310[/snapback] jaja...det er klart... kabinettet er forresten ett compaq presario 7000... når jeg ser litt nærmere på det lurer jeg på om jeg skal kjøpe ett annet siden det er så uhensiktsmessig... får se hva som skjer etter hvert.... Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hvilket type material skal rammen og platene som skal dekkes med filt bygges av? Ta deg en tur på diverse butikker som selger stoff/filt. Og ikke sist men mist, ikke glemt å lage worklog når du setter i gang med prosjetet Husk at med sånn "teppestoff" så blir hele kassa en bakerovn Må ha godt med kjøling! 7176062[/snapback] Selve kjølingen er vel ikke det største problemet, er vel ventilasjon som er viktigere når du bruker sånt stoff. Så da kan netting og vifter være en god ting som kan vektlegges under plannlegningsfasen når det er tegning på g Endret 29. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
axelh Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvilket type material skal rammen og platene som skal dekkes med filt bygges av? Ta deg en tur på diverse butikker som selger stoff/filt. Og ikke sist men mist, ikke glemt å lage worklog når du setter i gang med prosjetet Husk at med sånn "teppestoff" så blir hele kassa en bakerovn Må ha godt med kjøling! 7176062[/snapback] Selve kjølingen er vel ikke det største problemet, er vel ventilasjon som er viktigere når du bruker sånt stoff. Så da kan netting og vifter være en god ting som kan vektlegges under plannlegningsfasen når det er tegning på g 7176193[/snapback] tenkte å bare lime stoffet utenpå kabinettet... skal også skjære ut ett vindu i siden og kanskje montere vifter i toppen... takk for tipsene så langt! Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så du skal ikke bygge fra scratch? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Så du skal ikke bygge fra scratch? 7177791[/snapback] hehe...det er mulig at jeg gjør det hvis budsjettet holder...er bare femten da Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er jo mye lettere å jobbe md treverk Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Men må huske på å ha hetting (helst veldig fine) forran viftene slik ikke tøyet kommer inni viftene Da kan viftene stoppe evt at det kutter det av og sender det videre inn i kabinettet ... ikke bra det nei! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Men må huske på å ha hetting (helst veldig fine) forran viftene slik ikke tøyet kommer inni viftene Da kan viftene stoppe evt at det kutter det av og sender det videre inn i kabinettet ... ikke bra det nei! 7178866[/snapback] Har du i det hele tatt lest hva som er sagt i tråden fra før, er jo nevnt fra før. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Finni stoff?? hvis du bor i nerheten av Tønsberg så mener jeg og ha sett stoff i stoff butikken i den gamle delen av farmanstredet Lenke til kommentar
axelh Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Finni stoff?? hvis du bor i nerheten av Tønsberg så mener jeg og ha sett stoff i stoff butikken i den gamle delen av farmanstredet 7285969[/snapback] har ikke hatt tid til å lete, men skal så snart jeg får tid...bor i bergen... Axel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå