Gå til innhold

Materiale til case mod...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selges sikkert på butikker hvor det selges tepper osv. :)  Må lage worklog når du bygger kabinettet da.

Mvh Erling

7175097[/snapback]

takk for tipset!

blir nok en tur rundt i forskjellige butikker i morgen...

andre forslag?

Axel

Lenke til kommentar
Selges sikkert på butikker hvor det selges tepper osv. :)  Må lage worklog når du bygger kabinettet da.

Mvh Erling

7175097[/snapback]

takk for tipset!

blir nok en tur rundt i forskjellige butikker i morgen...

andre forslag?

Axel

7175310[/snapback]

jaja...det er klart...

kabinettet er forresten ett compaq presario 7000...

når jeg ser litt nærmere på det lurer jeg på om jeg skal kjøpe ett annet siden det er så uhensiktsmessig...

får se hva som skjer etter hvert....

Axel

Lenke til kommentar

Hvilket type material skal rammen og platene som skal dekkes med filt bygges av? :hmm:

Ta deg en tur på diverse butikker som selger stoff/filt.

Og ikke sist men mist, ikke glemt å lage worklog når du setter i gang med prosjetet ;)

Husk at med sånn "teppestoff" så blir hele kassa en bakerovn ;)  Må ha godt med kjøling! :)

7176062[/snapback]

Selve kjølingen er vel ikke det største problemet, er vel ventilasjon som er viktigere når du bruker sånt stoff.

Så da kan netting og vifter være en god ting som kan vektlegges under plannlegningsfasen når det er tegning på g ;)

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar
Hvilket type material skal rammen og platene som skal dekkes med filt bygges av? :hmm:

Ta deg en tur på diverse butikker som selger stoff/filt.

Og ikke sist men mist, ikke glemt å lage worklog når du setter i gang med prosjetet ;)

Husk at med sånn "teppestoff" så blir hele kassa en bakerovn ;)  Må ha godt med kjøling! :)

7176062[/snapback]

Selve kjølingen er vel ikke det største problemet, er vel ventilasjon som er viktigere når du bruker sånt stoff.

Så da kan netting og vifter være en god ting som kan vektlegges under plannlegningsfasen når det er tegning på g ;)

7176193[/snapback]

tenkte å bare lime stoffet utenpå kabinettet...

skal også skjære ut ett vindu i siden og kanskje montere vifter i toppen...

takk for tipsene så langt!

Axel

Lenke til kommentar
Men må huske på å ha hetting (helst veldig fine) forran viftene slik ikke tøyet kommer inni viftene ;) Da kan viftene stoppe evt at det kutter det av og sender det videre inn i kabinettet ... ikke bra det nei!  :no:

7178866[/snapback]

Har du i det hele tatt lest hva som er sagt i tråden fra før, er jo nevnt fra før.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Finni stoff??

hvis du bor i nerheten av Tønsberg så mener jeg og ha sett stoff i stoff butikken i den gamle delen av farmanstredet :tease:

7285969[/snapback]

har ikke hatt tid til å lete, men skal så snart jeg får tid...bor i bergen...

Axel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...