ostov Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann! Er det et must å ha HDTV hvis jeg skal ha xbox360? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann!Er det et must å ha HDTV hvis jeg skal ha xbox360? 7175008[/snapback] Nei, virker på alle TV skjermer som har scart regner jeg med.. Men du får bedre kvalitet med sånn HDTV tror jeg Lenke til kommentar
ostov Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Det var det jeg tenkte på. Er det veldig stor forskjell i kvaliteten på bilde? Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 ja det er must å hdtv eller en pc-skjerm. stored deler av "nextgenlooken" blir borte på vanlige tver. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann!Er det et must å ha HDTV hvis jeg skal ha xbox360? 7175008[/snapback] Joda, fult mulig det ja, og er ikke så verst med en god CRT-TV med komponent-inngang, men vil så klart være forskjell i forhold til en HDTV. Jeg skal i alle fall ha 360 selv om jeg ikke har HDTV, så får jeg heller vente til sommeren med ny TV... feriepenger er en fin ting Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Elkjøp her jeg bor hadde satt ut en xbox 360 på en vanlig tv og jeg personlig syntes at det ikke så så nextgen ut:/ det så ut som AA hadde blitt borte pga mange kanter osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå