CFD Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Har begynt og få Artifacts med dette kortet. Kjøpt i August (Eller et sted rundt der) Så kortet er ikke utrolig gammel og har IKKE vært klokket untatt 1gang da jeg skulle kjøre 3dmark og andre benchmark programmer. Det er noen uker siden og kortet har virket fint siden. Det første jeg merket var et Endel av grafikken i NFSHP2 var ødelagt når jeg kjørte og jeg gikk rett i autovernet. Er det noen som vet om dette er en trend med disse Asus kortene? Noen som har det samme kortet og har opplevd det samme? EDIT: Har prøvd med flere OS og flere drivere. _________________ [ Denne Melding var redigert av: cfd på 2002-11-09 10:53 ] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Høres ut som dårlig kjøling spør du meg. Sikkert den skiten som sitter dårlig, eller muligens lite med pasta. Eller såklart kan den være halvveis brent fra klokkinga de :smile:. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Les litt bedre så finner du et svar.. Et råd jeg fikk var og putte Kortet helt inn i AGP porten.. Det skjedde ingenting når jeg ga AGP kortet en ekstra dytt inn i sporet sitt. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg har også opplevd artifacts på dette spillet - men aldri på noen av de andre spillene mine. Er det bare på dette spillet du opplever dette? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Er det kun i dette spillet du opplever ødelagt grafikk? Er jo mulig at det er noe med selve spillet.... Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg hadde ikke stolt for mye på NFSHP2, føler det er mye tull med stabiliteten i spillet! Jeg har måttet reinstallere spillet mange ganger... Alle andre spill funker 100%. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Det er i alle spill benchmark programmer. Har nå: Testet med AGP2X og 1X Fail Safe Defaults i Bios Tatt av vifta og tatt på ny Goop. Har også satt en 80mm vifte til og blåse på kortet. Nå har tilogmed skjermen begynt og blinke. (Han mister signalet fra Skjermkortet) _________________ Problemer med ASUS Ti4200 128mb Trenger hjelp.. [ Denne Melding var redigert av: CFD på 2002-11-09 12:13 ] Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Kan vere du har tenkt på denne før, men kan kabelen være ødlagt? Eller noen av pinnene som går fra grafikkort til skjermkortkabel? Som sagt et skudd i blinde.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Er nok ikke det. Testet med flere skjermer. Det er iallefall ikke fordi kortet blir for varmt. Har Akkurat Goopet kortet og montert SlotHOèn under. (Hjemmemekket OTES system) Faktisk veldig Efektivt. Kan jo montere Ramsinks på det ,men da mister jeg jo garantien da. Hvis ikke jeg får svar rimelig kjapt så sender jeg nok kortet til komplett for at de kan feilsøke det. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Lykke til med Komplett da... De kommer garantert til og skylde på klokkingen din, og gjøre det beste de kan for og slippe og gi deg et nytt et... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hvor nevne overklokking? Bare si at kortet ikke funker som forventet! Da får du nytt på garantien, hvis ikke har du 2 års reklamasjonsrett... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 jeg og har artifacts i NFSHP2... og ingen andre spill.. men jeg ahr riktignok overklokket litt da... og det er også bare et GF2 kort, det kommer av for dårlig kjørling. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 hei! grunnen til at jeg stoppet og overklokke kortet mitt( pov gf4 ti4200xp) var at nfshp2 hakket..det var riktignok en demo bare..men har hørt at det er no feil med spillet..eneste jeg merket var at grafikken hang seg litt..så når det sluttet gikk spillet 100 ganger raskere enn før :s så gikk det en stund og det samme skjedde :s :s er det høy overklokking eller spillet? 0 artifacts helt stabilt går helt glatt i andre spill hm.... kan noen hjelpe meg? kjørte på 250550@332720mhz når dette skjedde.. noen som veit årsaken? håper på svar.. hilsen cool_boy Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Ikke kødd med posten min da.. NFS2 går fint her. Hakker ikke heller. Hvis jeg spiller på 1000*700 da. Noe over det så hakker det uansett. Men nå skal kortet snart sendes inn igjen :wink: Får fårhåpentligvis et R9700 igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå