Bluechild Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg sitter per i dag med en eldgammel siemens A65 jeg kjøpte for 5-6 år siden. Er på tide med en ny! Ok folkens, jeg har veldig liten greie på abbonementer, så jet trenger hjelp til å velge. Det jeg ser etter er et abbonement der jeg ikke betaler månedsavgift, eller i beste fall under 80kr. Skader ikke om det er en fet telefon med i avtalen. Er litt i tvil om abbonement eller kontankort er det rimeligste for meg, ettersom jeg bruker max 150 kr måneden på mobilutgifter. Kan noen gi meg råd og tips ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kanskje Netcom Youngtalk er noe for deg. Der forhåndsbetaler du ringetid med 200 kr i mnd, og kan ringe og sende meldinger for hele beløpet. Du får også med 20-30 gratis sms. Det er rett og slett som forhåndsbetalt kontantkort. Og hvis du skulle gå tom så kan du bare kjøpe netcom kontantkort for å fylle på. Men hvis du bruker max 150 kr i mnd så går det jo med bare de 200 også. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Du kan jo sjekke post og teletilsynets sin utmerkede kalkulater Telepriser.no for å finne hva som passer for deg. Der kan du legge inn ringemønstret ditt også får du liste over hva som blir billigst for deg Lenke til kommentar
Huni Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ville tru kontantkort er best i ditt tilfelle, men da er det lite å hente på sponsing til ny mobil... NetCom YoungTalk og Djuice Control er vel de alternativene som som er aktuelle for deg hvis du vil ha sponset mobil. Men jeg ville uansett fulgt Mr-CEO råd om å stikke innom telepriser.no å legge inn forbruket ditt der.. Genial side! Lykke til! Lenke til kommentar
qwang Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Djuice Control vil jeg påstå passer mer enn NetCom Youngtalk.. Djuice Control setter nå ned ringeprisene, i tillegg fri sms ut året fra november av! Lenke til kommentar
Bluechild Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Takk for inspill alle ! Valget falt på Nokia 6111 med djuice magnum abbonement. Nå har jeg som sagt lite peil på detta, men det føltes riktig. Toodeloo Lenke til kommentar
sforum Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Flott du føler å ha tatt rett valg da! Selv hadde jeg nok valgt kontantkort, da jeg for øyeblikket har YoungTalk har jeg funnet ut at de "ekstra" 50 kronene ikke blir brukt. Så et kontantkort på 150kr hadde nok svart seg for meg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Selv hadde jeg nok valgt kontantkort, da jeg for øyeblikket har YoungTalk har jeg funnet ut at de "ekstra" 50 kronene ikke blir brukt. Så et kontantkort på 150kr hadde nok svart seg for meg. 7177366[/snapback] Da tør jeg påstå at det hadde vært billigere md et abonnement. Finn et hos Chess eller Tele2 uten eller med lav månedsavgift. Kontantkort og YoungTalk har relativt dyre ringepriser i forhold (; Lenke til kommentar
sforum Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er klar over det. Har hatt abbonement før. Men fikk telefonen så billig om jeg porterte til YoungTalk så da gjorde jeg det.. Etterpå blir det kanskje Tele2 Scratch. Eller kontantkort. Jeg trenger ikke noe mer enn kontantkort i og med at jeg bruker så lite. Men liker ikke konseptet med å "gå tom for penger". Synes forsåvidt det er greiere å få regninga etterpå. Men kontantkort hadde egentlig holdt lenge for meg.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har sitti og solgt Tele2 Scratch, og jeg ville hellet valgt Chess i såfall Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått for Netcom SmartTalk. 0kr mnd. avgift, minimumsfakturering på 99kr pr. mnd, 0,59kr pr min og 0,59kr pr. sms. Kan godt kombineres med trådløs familie, som er HELT GRATIS! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått for Netcom SmartTalk. 0kr mnd. avgift, minimumsfakturering på 99kr pr. mnd, 0,59kr pr min og 0,59kr pr. sms. Kan godt kombineres med trådløs familie, som er HELT GRATIS! 7221900[/snapback] Men subsidiene er skrale, max 500,- pga operatørlås, og trådstarter ville gjerne ha subsidiert tlf. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Står ikke noe om at han ønsker subsidiert tlf... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Står ikke noe om at han ønsker subsidiert tlf... 7230757[/snapback] "Skader ikke om det er en fet telefon med i avtalen." ikke at han må ha det ,men virker som han gjerne vil ha det. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått for Netcom SmartTalk. 0kr mnd. avgift, minimumsfakturering på 99kr pr. mnd, 0,59kr pr min og 0,59kr pr. sms. Kan godt kombineres med trådløs familie, som er HELT GRATIS! 7221900[/snapback] Men subsidiene er skrale, max 500,- pga operatørlås, og trådstarter ville gjerne ha subsidiert tlf. 7227115[/snapback] Hvor finner man sånne telefoner som er operatørlåst og er subsidiert, men ikke selges med et abbonement? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det hender i noen få tilfeller. Tele2 har hatt det, Telenor har hatt det etc. Men veldig sjelden å se som sagt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått for Netcom SmartTalk. 0kr mnd. avgift, minimumsfakturering på 99kr pr. mnd, 0,59kr pr min og 0,59kr pr. sms. Kan godt kombineres med trådløs familie, som er HELT GRATIS! 7221900[/snapback] Men subsidiene er skrale, max 500,- pga operatørlås, og trådstarter ville gjerne ha subsidiert tlf. 7227115[/snapback] Hvor finner man sånne telefoner som er operatørlåst og er subsidiert, men ikke selges med et abbonement? 7230895[/snapback] Søk etter f.eks telenor lås på kelkoo og velg fra kategoerien uten abonnement Eks kan du få en K800i med netcomlås på www.siba.no til 2990,- mot 3299,- uten lås, kjekt med noen hundre i avslag i kombinasjon med billigabonnement fra store operatører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå