larry larve Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har en amd 64bit cpu 1,25 gb ram litt ymse brikker. to corsair xmspc 3200ll brikker en på 512 og en på 256, så har jeg en twinmos 512 brikke. skjermkortet mitt er fra sapphire og det er et x1900xt 256. problemet mitt er at bf2 lagger helt villt. bildet fryser seg helt når jeg startet spillet og det virker som om pc må laste inn hele mappet ingame, så jeg får skutt 3 skudd rett i bakken og det er det. trodde først det var rammen som var fucka men når har jeg gått mer og mer over til at det er driverene til grafikk kortet siden det ofte kommer svarte felt der jeg går etter at skjermen har fryst seg noen ganger. og med dennne pcen skulle jeg iikke hat slike problemer. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har en amd 64bit cpu 1,25 gb ram litt ymse brikker. to corsair xmspc 3200ll brikker en på 512 og en på 256, så har jeg en twinmos 512 brikke. skjermkortet mitt er fra sapphire og det er et x1900xt 256. problemet mitt er at bf2 lagger helt villt. bildet fryser seg helt når jeg startet spillet og det virker som om pc må laste inn hele mappet ingame, så jeg får skutt 3 skudd rett i bakken og det er det. trodde først det var rammen som var fucka men når har jeg gått mer og mer over til at det er driverene til grafikk kortet siden det ofte kommer svarte felt der jeg går etter at skjermen har fryst seg noen ganger. og med dennne pcen skulle jeg iikke hat slike problemer. 7174838[/snapback] det kan være drivere også, men hadde d dette problemet med det forrige skjermkortet? Men er også litt skeptisk på minnebrikkene dine. Forskjellige merker og størrelse kan skape litt rot. Lenke til kommentar
larry larve Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 hadde et 9600xt kort før fra sapphire og da hedde jeg ikke dette probet. men det som er rart er at spillet gikk bedre da og da hadde jeg bare 1gb med ram (2x 256 corsair xms pc3200ll og en lik brikke fra corsair bare 512). men så tok den ene 256 brikken min kvelden så da fikk jeg lånt en twinmos 512 brikke. har også prøvd å tatt ut den twinmos brikken men det var ikke noe forskjell og det har heller ikke vært noe problem i andre spill (eks wow og nfsu2). har også hørt at deet ikke har kommet noen bra drivere til skjermkortet mitt enda så jeg begynner å tro at det er der feilen ligger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå