MonZteR Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei... Lurer på om dere har noen forslag til låter som likner Era- don`t go away hvis du ikke har noe positivt eller saklig å si, behøver du ikke svare Fikk høre denne for litt siden.. varr sååå fin Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Du kan jo sjekke ut mer av Era? Og kanskje noe av Enya. Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Takker Japp... Enya har jeg allerede hørt en del låter fra. Noen av de er vanvittige gode Noen som har flere forslag... Har plutselig blitt hekta på sånn musikk Lenke til kommentar
sixx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Björk?? ikke vet jeg egentlig hva du mener helt eksakt men noe sånt ville jeg nok ha anbefallt. kanskje lord of the rings låtene?? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Björk er vel mer elektronisk enn det er celtic eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå