MrL Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Ta en titt på denne pcen. Jeg har beregnet at grafikkortet skal byttes ut med en Nivida G80 GTS, ligger vel på omtrent samme pris. Hva synes dere?, noe jeg burde bytte ut eller ha med? (helst ingenting som gjør pcen dyrere!) Endret 29. oktober 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bytt ut IDE dvd-brenneren med en S-ATA! Ellers ser det greit ut! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Bytt ut IDE dvd-brenneren med en S-ATA! Ellers ser det greit ut! 7174910[/snapback] Okei, men kommer denne pcen til å lage mye støy? Hvis den gjør, hva må jeg gjøre for at den ikke skal gjøre det`? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Legg varene inn prisguiden. Kanskje noen andre har varene til en billigere penge! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Legg varene inn prisguiden. Kanskje noen andre har varene til en billigere penge! 7176416[/snapback] Smart du, skal gjøre det! Lenke til kommentar
jaco Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ville kanskje byttet ut hovedkortet til noe med intel chipsett. Vet ikke om du vil merke så mye, men hørt at intel chippen klokker bedre om det er aktuelt for deg Men da må du kanskje opp i en høyere pris klasse. Uansett, ser ut som et bra oppsett Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Ville kanskje byttet ut hovedkortet til noe med intel chipsett. Vet ikke om du vil merke så mye, men hørt at intel chippen klokker bedre om det er aktuelt for deg Men da må du kanskje opp i en høyere pris klasse. Uansett, ser ut som et bra oppsett 7176453[/snapback] Takk for tips. Skal ikke overclokke eller no, men får se. Pcen er dyr nok som den er, men jeg skal ta en titt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå