Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

FIRSTMILE

Anbefalte innlegg

Er det noen som har oppnådd 20 interessenter på sin sentral? Har dere da mottatt mail med mulighet for å bestille bredbånd? Firstmile skulle sende ut dette i slutten av denne uka. Nærmer seg slutten nå.

Jeg har pr. i dag 18 stk. på min sentral. Venter på mail jeg også, for dem skulle begynne å sende ut mail allerede ved 15 interessenter.

Jeg tror jeg har flere en 18 interessenter på min sentral egentlig. Jeg har hatt en runde med flygeblad 400 stk. I en periode så var det 15 interessenter på min sentral. Jeg har fått mailer fra flere som har registrert seg på samme sentral som min etter at det allerede var 15. Etter mine beregninger burde det være rundt 25. Dem har nå oppdatert til 18 interessenter. Så oppdateringen er fra dems side er utført. Jeg mistenker firstmile for å holde interesse lista på under 20 for å slippe å begynne å bygge ut enda. (Vet vi må bestille først) Jeg tror Firstmile fikk det litt mer travelt enn dem hadde trodd. Jungel telegrafen gikk jo fortere enn dem hadde ventet. Dem var nok ikke klar over at det satt så mange bredbånds tørste nordmenn rundt omkring i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei...

Jeg har 28 interessenter på min sentral, men de sender ikke ut mail om konvertering uansett før de har fått opp hjemmesidene sine! :smile:

Det er hjemmesidene som inneholder bestillings-skjema, men det er ikke Firstmile selv som lager sidene. Firstmile sjekker sentraler og slikt mens de venter på firmaet som utvikler hjemmesidene deres.

[ Denne Melding var redigert av: Hurley på 2002-11-09 10:07 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-09 09:57, skrev Cyprez:

Er det noen som har oppnådd 20 interessenter på sin sentral? Har dere da mottatt mail med mulighet for å bestille bredbånd? Firstmile skulle sende ut dette i slutten av denne uka. Nærmer seg slutten nå.

Jeg mistenker firstmile for å holde interesse lista på under 20 for å slippe å begynne å bygge ut enda. (Vet vi må bestille først) Jeg tror Firstmile fikk det litt mer travelt enn dem hadde trodd. Jungel telegrafen gikk jo fortere enn dem hadde ventet. Dem var nok ikke klar over at det satt så mange bredbånds tørste nordmenn rundt omkring i Norge.

Svjv så foregår denne sjekken og innleggingen av intresenter manuelt, mener og huske Firstmile skrev det her.

De har stor pågang vil jeg tro så ting tar sikkert litt tid.

Og alle som har jobbet litt med bredbånd vet at det er en stor interesse og så får dere se når pengene skal på bordet om interessen er reel.

Og er det ikke litt tidlig og komme med konspirasjonsteorier? Og som er så lette og avsløre hvis man kjenner nok folk?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-QqZexW9o

Når det er over 20 intresserte på sentralen så vil Firstmile sende en søknad til Telenor om det er plass i sentralen for utstyret til Firstmile. Etter alt dette så kommer mailen fra Firstmile til sluttbrukerne men kun hvis det var plass for utstyret i sentralen.

Tror det var noe sånt :smile:

Lenke til kommentar

Hell knows no fury like mine...

Det blir som tyskerne sa om italienerne da de invaderte etiopia for ørten år siden;

”De har så stor appetitt, men så dårlige tenner.”

Firstmile vil ikke levere noe som helst til noen,, VÅKN OPP FOLKENS!!, det er ikke engang et registrert firma!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-17 16:37, skrev kongkurs:

Det blir som tyskerne sa om italienerne da de invaderte etiopia for ørten år siden;

Firstmile vil ikke levere noe som helst til noen,, VÅKN OPP FOLKENS!!, det er ikke engang et registrert firma!

.........det sier en som har 1 (EN) melding!!

haha så ynkelig...

garantert en konkurent eller.no...

dessuten det med at Firstmile er et registrert firma - det har flere sjekket opp, og de er registrert. Kongkurs: skjerp deg.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-17 16:42, skrev twarr:

Quote:

Den 2002-12-17 16:37, skrev kongkurs:

.........det sier en som har 1 (EN) melding!!

Han kan vite noe likevel da. Men jeg tror de kommer til og lever så snart de får ræva i gir osv..

Lenke til kommentar

Mange av dere har ventet på telenors bredbånd i årevis uten å få noe. Men med Firstmile kan dere ikke engang vente til det tidspunktet de selv har satt til utsendelse av mail? Jeg kan ikke med min beste velvilje forstå at noen mener at Tirsdag er slutten av en uke. Da mandag er starten på en uke må jo nødvenighvis Tirsdag være i begynnelsen.

Tolmodighet er en dyd! :wink: Hehe

Lenke til kommentar

OK twarr, nå har jeg 2 (TO) meldinger!! I’m getting seriouser and seriouser.. :razz:

Du sier at flere har sjekket det opp,, jahaja. Har DU sjekket? Du kan jo f.eks. begynne her:

http://www3.brreg.no/oppslag/enhet/index.jsp

Da jeg fikk flygeblad i min postkasse for Firstmile så signet jeg meg opp med en gang, uten å sjekke opp selskapet, dessverre. I dag ville jeg forhøre meg litt med dem (39 stk på min sentral), men de finnes jo ikke, bortsett fra på [email protected], fra hvor ingen får svar. De har ikke et telefonnummer, de har ingen representanter. Jeg ringte så til Zyxel for å gå den veien. Hun jeg snakket med ville ikke vedkjenne at Zyxel har noe med Firsmile å gjøre, det eneste hun sa var at de hadde levert noe utstyr til ’selskapet’.

Det nytter ikke om de bak Firstmile websidene har gode intensjoner og store ambisjoner,, de tryner på startstreken.

Jeg surfer bredt via UMTS før noen får xDSL fra dette ’firmaet’, garantert!

[ Denne Melding var redigert av: kongkurs på 2002-12-18 00:44 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-18 00:14, skrev kongkurs:

Hun jeg snakket med ville ikke vedkjenne at Zyxel har noe med Firsmile å gjøre, det eneste hun sa var at de hadde levert noe utstyr til ’selskapet’.

Pussig fordi admdir i Zyxel Norge har da stått frem på Digi.no og i ITavisen og snakket om denne satsningen.

Lenke til kommentar
OK twarr, nå har jeg 2 (TO) meldinger!! I’m getting seriouser and seriouser.. :razz:

Du sier at flere har sjekket det opp,, jahaja. Har DU sjekket? Du kan jo f.eks. begynne her:

http://www3.brreg.no/oppslag/enhet/index.jsp

Da jeg fikk flygeblad i min postkasse for Firstmile så signet jeg meg opp med en gang, uten å sjekke opp selskapet, dessverre. I dag ville jeg forhøre meg litt med dem (39 stk på min sentral), men de finnes jo ikke, bortsett fra på [email protected], fra hvor ingen får svar. De har ikke et telefonnummer, de har ingen representanter. Jeg ringte så til Zyxel for å gå den veien. Hun jeg snakket med ville ikke vedkjenne at Zyxel har noe med Firsmile å gjøre, det eneste hun sa var at de hadde levert noe utstyr til ’selskapet’.

Det nytter ikke om de bak Firstmile websidene har gode intensjoner og store ambisjoner,, de tryner på startstreken.

Jeg surfer bredt via UMTS før noen får xDSL fra dette ’firmaet’, garantert!    

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kongkurs på 2002-12-18 00:44 ]</font>

pussig jeg har jo fått svar på alle mailene jeg har sendt til dem bortsett fra når jeg spør dem hva dem definerer som bedrift!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...