Almadora Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 GTA lærer oss at du aldri må på do Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 GTA lærer oss at hvis noen skyter deg ett par ganger, trenger du ikke gå til legen, eller løper ikke saktere, kroppen trenger bare tid for å leges selv Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 - Du får respekt ved å smashe tilfeldige vinduer uten mål og mening på kjøpesentre- De gjengene som hyrer deg for oppdrag, er gjerne de samme gjengene som skyter på deg mens du prøver å gjennomfør dem - Tar du en motorsykkel med to peroner på, så nøler ofte ikke passasjeren med å hoppe på på sykkelen i lag med deg for en joyride. 7180030[/snapback] Alt det der er feil i alle de tre nyeste gta spilla . Man får ikke respekt av å smashe tilfeldige vinduer, din egen gjeng skyter ikke på deg under oppdrag og passasjeren joiner deg ikke når du slår av sjåføren på en motorsykkel. 7183208[/snapback] Vet ikke om du regner Vice city som et av de 3 nyeste spillene, men uansett: -Et oppdrag i vice city skal ha deg til å smashe diverse tilfeldige (noen vindu går an å knuse, andre ikke) vinduer på et kjøpesenter i løpet av 5 minutter. -Har opplevd nummer to flere ganger i vice city (særlig med den cubanskegjengen som holder til i en slags ghetto) - Har skjedd flere ganger Det var nå du som skulle være prippen på det. Uansett, hvem sa at det bare gjaldt de tre siste GTA spillene? Bra gjort å være så prippen på noe som ikke hadde noe med noe som helst å gjøre! *klapper sarkastisk* Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 - Hvis man gjør en frivillig innsats for brannvesenet.. og gjør 100 oppdrag for dem.. så kan du ikke bli skadet av flammer lenger! - Hvis du kjører 100 taxikunder med samme taxibil uten å sprenge den, så får du en taxi som kan hoppe! den har også tigermønster så den skal se ekstra kul ut! - Hvis du går inn i et diskotek og dreper alle på dansegulvet, så fortsetter the village people å danse oppå scenen som om ingenting har skjedd Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ... man kan gå med et våpen i handen midt i sentrum av byen uten at noen "merker noe". Tror jeg i allefall. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ... man kan gå med et våpen i handen midt i sentrum av byen uten at noen "merker noe". Tror jeg i allefall. 7204055[/snapback] Ja det går, man kan gå med "bazooka" midt i byen og ingen bryr seg, først når du begynner å skyte så løper alle! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du kan hoppe fra en 700 meter høy skyskraper og overleve bare du har body armor... 7177633[/snapback] Nei? 7177696[/snapback] Jo? 7177705[/snapback] det går ikke ann...! jeg har runna GTA SA sikkert 50 ganger og gjort alle stuntsa...det går IKKE Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Narkan jeg tror at jeg må skuffe deg.. Det går ann, om du har flaks.. Har flydd utrolig langt opp og hoppa rett til bakken.. Overlevde (uten body armor!) Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg og... Jeg har gjort det mange tusen ganger uten å dø jeg Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 går ikke ann i det hele tatt på PS2:S du kan hoppe med bil eller motorsykkel da går det men ikke uten noe som helst Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Narkan kan du ikke akseptere det? Snakker om ps2 jeg spiller aldri på pc Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 det funker på begge deler for meg O_o Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det funker ikke for meg uansett så sant jeg spiller i GTA`s SA opprinnelige stand Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det funker ikke for meg uansett så sant jeg spiller i GTA`s SA opprinnelige stand 7218079[/snapback] Ja, nemlig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 og de som "spiller" uten den opprinnelige stand suger:D Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 San Andreas er den eneste plassen i hele verden (Ja, prøv å komme ut, da). Du kan hoppe fra 10 000 meters høyde ned i vannet uten å bli skadet. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du kan hoppe fra 10 000 meters høyde ned i vannet uten å bli skadet. 7219843[/snapback] Og uten å treffe bunnen... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 GTA lærer oss at vi kan ha ubeskyttet sex med så mange horer vi vil, uten at det blir hverken barn eller sykdommer av det. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 -Du kan kjøre forbi en politibil med en tanks i feil kjørefelt uten at det skal være noe som helst grunn til mistanke. - Man får plass til litt av hvert av våpen og sprengladninger under jakken. -Politiet ser ingen grunn til å arrestere deg dersom du spaserer rett forbi dem med en brennende Molotocv coctail i hånden. -Er du godt trent, kan du uten problem sykle forbi de hissigste bilene på motorveien med en BMX sykkel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 GTA lærer oss at vi kan ha ubeskyttet sex med så mange horer vi vil, uten at det blir hverken barn eller sykdommer av det. 7221787[/snapback] Hvordan veit du at det er ubeskyttet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå