Gå til innhold

GTA lærer oss at ...


Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så mye feil som blir sagt her.. :\

La meg rette litt opp.

-Biler blir ikke bare låst av politiet. F.eks. du eller dine venner kan låse og aktivere alarmen i en bil.

-Flere enn deg kan svømme. F.eks. de du spiller med.

7185414[/snapback]

 

delvis enig, men det er med mods. Nesten alle ting som er nevnt her kan sikkert fikses med mods hvis man tar med sånt er jo tråden poengløs :p

 

Folk pleier å gjemme sniperrifles og rocketlunchere (eller hvordan det skrives) i svømmebasseng :)

Lenke til kommentar
Døde personer kan være på radion... :p

7184605[/snapback]

Opptak :roll:

 

-Biler blir ikke bare låst av politiet. F.eks. du eller dine venner kan låse og aktivere alarmen i en bil.

7185414[/snapback]

Hvordan? :dribble:

 

- Å kjøre tulling på fortauet er morsomt

7186397[/snapback]

Spesielt med Combine Harvester :p

Endret av morra
Lenke til kommentar

-Kysser du en person ombord i en båt, vil denne personen synke til bånn, pluss få evnen til å puste under vann..

-Leter du etter en bil, vil denne aldri dukke opp..

-Du kan drepe 1000 mennesker, bli jaktet på av militæret og være døden nær (alt på en gang om du vil) å det eneste du trenger å gjør er å sove 6 timer, så er alt i skjønneste orden etterpå! Er du ikke døden nær, holder det faktisk kun me å skifte sko, eller klippe på seg mer hår så blir alt bra..

Lenke til kommentar

Hvis du skyter hodet av en som sitter inni en bil, kan personen uten hjelp åpne døra og falle ut uten hode.

 

Det er fullt mulig å drepe noen med en spraymalingsboks (sånn man tagger med). Når personen til slutt dør kommer det blod fra liket.

 

En politibil kan kjøre uten noen inni. Bare få politibilen til å jage deg før du skyter hodet av politimannen som kjører, så har du en låst politibil som kan kjøre av seg selv.

 

Hvis du gjør noe galt, skal ikke FBI og millitæret få deg i fengsel. De er der bare for å drepe deg.

 

Soldater som kommer kjørende med en tanks, velger å gå ut av tanksen når de er framme.

 

Politiet overvåker deg 24/7 og vet alltid hvor du er.

 

En fattig gårdsbonde har råd til en av de kuleste lowriderene.

 

Du er den eneste i verden som ikke kan låse biler.

 

I våpenbuttikene skryter de av flammekasterene og granatkasterene de har, men neida! Noe sånt har de aldri hatt!

 

Den beste måten å beskytte seg selv og familien sin på er å ha et våpen.

 

Barn og ungdommer... hva er det?

 

Lyskastere kan lyse igjennom byninger. Husker du oppdraget du fikk fra hippie-fyren der du skal stjele jetpacken?

 

Liberty City ligger midt utpå havet. Du husker det oppdraget der du skal dra dit og drepe en fyr?

Lenke til kommentar
Så mye feil som blir sagt her.. :\

La meg rette litt opp.

-Biler blir ikke bare låst av politiet. F.eks. du eller dine venner kan låse og aktivere alarmen i en bil.

-Flere enn deg kan svømme. F.eks. de du spiller med.

7185414[/snapback]

 

Nå er det du som sier feil, ingen gta spill har en funksjon for å låse eller aktivere alarmer. Dette er isåfall en mod!

;)

Lenke til kommentar

-du kan overleve ett hopp fra ett fjell, hvis du lander i en bratt nedoverbakke, selv uten bil/sykkel

 

-en bil-alarm slår seg av hvis du tuter.

 

-politiet er bare aktivt ute etter 1 person i byen, alle andre får være i fred.

 

edit:

-mord er helt ok, så lenge politiet ikke ser det

 

-ingen rush-trafikk

 

-ting står enten fast eller flytter på seg, f.eks en kontainer står fast, og kan ikke flyttes, uansett...

 

-det er bare mulig og åpne enkelte hus, bygg og fly.

 

-bygg blir ikke ødelagt av granate, skudd, raketter, biler, det blir bare merker i dem

Endret av aklla
Lenke til kommentar

- du kan stikke en uzi gjennom vinduet og skyte.. uten at vinduet tar noe skade!

- hvis du lener deg fort opp og ned på en motorsykkel så kan du kjøre mye fortere enn normalt!

- du kan kjøre i 200 kmt inn i en frontkollisjon, og det eneste som skjer er at støtfangeren får en liten bulk.

- hvis du skyter på bensinLOKKET så sprenger hele bilen :wow:

Lenke til kommentar
Så mye feil som blir sagt her.. :\

La meg rette litt opp.

-Biler blir ikke bare låst av politiet. F.eks. du eller dine venner kan låse og aktivere alarmen i en bil.

-Flere enn deg kan svømme. F.eks. de du spiller med.

7185414[/snapback]

 

Nå er det du som sier feil, ingen gta spill har en funksjon for å låse eller aktivere alarmer. Dette er isåfall en mod!

;)

7188102[/snapback]

du kan på multiplayeren.

Lenke til kommentar
Så mye feil som blir sagt her.. :\

La meg rette litt opp.

-Biler blir ikke bare låst av politiet. F.eks. du eller dine venner kan låse og aktivere alarmen i en bil.

-Flere enn deg kan svømme. F.eks. de du spiller med.

7185414[/snapback]

 

Nå er det du som sier feil, ingen gta spill har en funksjon for å låse eller aktivere alarmer. Dette er isåfall en mod!

;)

7188102[/snapback]

du kan på multiplayeren.

7189635[/snapback]

 

Da spiller du med en mod, for man kan ikke låse dører uansett om man spiller multiplayer eller ikke..

Lenke til kommentar
Døde personer kan være på radion... :p

7184605[/snapback]

Opptak :roll:

7187031[/snapback]

Om jeg har opptak? La meg si det sånn: Var på oppdraget End of The Line. Hadde nettopp killt Big Smoke så skulle jeg kjøre etter tenpenny... Så er faen meg Smoke på WCTR...

7190960[/snapback]

Sist jeg så etter så jeg sett døde folk på TV. Man kan spille av et opptak etter at personen er død ;)

Lenke til kommentar
Så mye feil som blir sagt her.. :\

La meg rette litt opp.

-Biler blir ikke bare låst av politiet. F.eks. du eller dine venner kan låse og aktivere alarmen i en bil.

-Flere enn deg kan svømme. F.eks. de du spiller med.

7185414[/snapback]

 

Nå er det du som sier feil, ingen gta spill har en funksjon for å låse eller aktivere alarmer. Dette er isåfall en mod!

;)

7188102[/snapback]

du kan på multiplayeren.

7189635[/snapback]

 

Da spiller du med en mod, for man kan ikke låse dører uansett om man spiller multiplayer eller ikke..

7189932[/snapback]

 

Hvordan kan det da ha seg at jeg kan skrive /lk og bilen setter i et kort tut før den låser dørene og aktiverer alarmen og slenger fram en "Alarm Activated" melding på hele skjermen?

Og folk som prøver å ta bilen blir automatisk slengt ut.

Har ingen mod. Bruker bare sa-mp.

Lenke til kommentar
Så mye feil som blir sagt her.. :\

La meg rette litt opp.

-Biler blir ikke bare låst av politiet. F.eks. du eller dine venner kan låse og aktivere alarmen i en bil.

-Flere enn deg kan svømme. F.eks. de du spiller med.

7185414[/snapback]

 

Nå er det du som sier feil, ingen gta spill har en funksjon for å låse eller aktivere alarmer. Dette er isåfall en mod!

;)

7188102[/snapback]

du kan på multiplayeren.

7189635[/snapback]

 

Da spiller du med en mod, for man kan ikke låse dører uansett om man spiller multiplayer eller ikke..

7189932[/snapback]

 

Hvordan kan det da ha seg at jeg kan skrive /lk og bilen setter i et kort tut før den låser dørene og aktiverer alarmen og slenger fram en "Alarm Activated" melding på hele skjermen?

Og folk som prøver å ta bilen blir automatisk slengt ut.

Har ingen mod. Bruker bare sa-mp.

7191719[/snapback]

 

sa-mp er jo en mod i seg selv da! det er ikke det orginale spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...