Gå til innhold

Formatere/defragmentere x360 hd

hodesleng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Har nettopp blitt en lykkelig eier av x360 prem,kjøpt brukt: derfor er  det mulig å formatere hele hd`n så jeg slipper å gå inn på hver mappe og slette? Men kanskje viktigst av alt; er det mulig å defragmentere den?

7174561[/snapback]

Jeg tror ikke det går, men det går ann å slette hurtigminne eller noe slikt ved å trykke inn en kombinasjon på kontrollen. Husker ikke hva, men det finnes en tråd om dette på forumet.

Lenke til kommentar
Har nettopp blitt en lykkelig eier av x360 prem,kjøpt brukt: derfor er  det mulig å formatere hele hd`n så jeg slipper å gå inn på hver mappe og slette? Men kanskje viktigst av alt; er det mulig å defragmentere den?

7174561[/snapback]

Jeg tror ikke det går, men det går ann å slette hurtigminne eller noe slikt ved å trykke inn en kombinasjon på kontrollen. Husker ikke hva, men det finnes en tråd om dette på forumet.

7177222[/snapback]

jo, det går an å formatere. Gå inn på system>memory>trykk y(device options).. there you go. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

7174561[/snapback]

7177222[/snapback]

jo, det går an å formatere. Gå inn på system>memory>trykk y(device options).. there you go. :)

7177352[/snapback]

Tenkte på defragmentere den jeg.. Tror ikke d går..?

Lenke til kommentar
Men når man formaterer så forsvinner vel ikke operativsystemet som x360 kjører (dashbordet); det er vel bare musikk profiler,filmer osv som forsvinner?

7178490[/snapback]

Formaterer man mister man alt på harddisken. Du kan muligens laste ned 360 OS og installere på nytt etterpå...

Mvh Erling

Edit: Post 1000!! :D

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...