Gå til innhold

Hjelp med å finne en ferdigbygget

Anbefalte innlegg

Den stasjonære pcen hjemme røk akkurat, og vi trenger en ny data.

Vi er ute etter en som er ferdigbygget, siden foreldrene ikke vil dille med å sette isammen en.

Det jeg er ute etter, er en som er stille, og ellers har mye for pengene.

Grafikkortet trenger ikke være det beste, men må alikevel være greit. 7600GT virker som et godt eksempel (mener jeg har lest den er stille). *** Men har ikke noe særlig peiling på grafikkort, så ikke heng dere opp i dette.

Vi er ute etter å få en pc som gir mye for pengene, samtidig som at den yter godt.

Takk på forhånd!

PS: Er en Dell det jeg burde satse på?

Endret av Badfellah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke valgt en Dell ferdigbygger. Når det gjelder 7600 GT så er den langt ifra stille, har selv det samme skjermkortet, og det bråker som et uvær, når jeg stopper viften på 7600 gt så blir pcen nesten lydløs, så skjermkortet er langt ifra lydløs.

Men jeg trenger en pris dere skal kjøpe pc for, umulig for oss å finne en ferdigbygger når vi ikke vet hvor mye penger dere vil bruke.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke valgt en Dell ferdigbygger. Når det gjelder 7600 GT så er den langt ifra stille, har selv det samme skjermkortet, og det bråker som et uvær, når jeg stopper viften på 7600 gt så blir pcen nesten lydløs, så skjermkortet er langt ifra lydløs.

Men jeg trenger en pris dere skal kjøpe pc for, umulig for oss å finne en ferdigbygger når vi ikke vet hvor mye penger dere vil bruke.

7174397[/snapback]

Du får dette kortet passivt også.

Evt, bare bytte vifte.

Lenke til kommentar

7174397[/snapback]

Du får dette kortet passivt også.

Evt, bare bytte vifte.

7174429[/snapback]

Ikke heng dere opp i grafikkortet jeg nevnte, som sagt har jeg liten peiling på grafikkort. Vi spiller ikke mye tunge spill, og trenger ikke "det beste". Men det må selvsagt være "brukbart", og ikke minst gi ifra seg lite lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...