frank_jarle Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann, Har idag en èn krones shitty tuner fra viasat, som henger seg bare jeg skifter kanal og bare man ser på den. Så har tenkt å gå til innkjøp av en ny tuner, helst en som man kan ha to kort i sammtidig (Canal digital og viasat), fint om det ikke er en veldig dyr da jeg kommer til å kjøpe dreambox senere når jeg en gang får mitt eget hus med eget parabol annlegg. Stabilitet, rask kanal skifting er også bra. Frankie Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 strong 8700 tar begge. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 strong 8700 tar begge. 7176051[/snapback] Ja, det er vel kun den 8700 og Linux-baserte bokser (Dreambox, Triple Dragon og en til?) som tar begge. Jeg har hatt Strong 8700, og har nå Dreambox (7020). ENORM kvalitetsforskjell. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 så med andre ord...Strong 8700 er med andre ord ikke så god som DB da? Lurer på en ting da, hva er den billigste DB som jeg kan kjøpe hvor som er grei med Viasat og CD da? må jeg helt opp på 7025S versjonen kanskje? Frankie Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg lurte litt på dette med CD, Viasat og Dreambox tidligere.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522585 Ellers er forumet på digsat.net absolutt å anbefale. Mange kloke hoder der! Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 http://www.satbutikken.no/ Fantacy ip7000 tar begge kortene. Ikke offisielt og du får ikke suport fra viasat eller Canal Digital. For støtte til tuner se www.fantacyteam.net Den er billigere enn dreambox også, 3990 kr. Den har Twin tuner og mulighet for standard 3,5" disk. anbefaller en 2,5" disk med 3,5" adapter da det er mye mere lydløst. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg tror ikke at du får noe billig tuner som tar både CD og Viasat, så tror hvis du først skal kjøpe kan du går rett for en Dreambox. Fungerer flott med CD og Viasat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå