Gå til innhold

Hva syns dere om Bully?

MobilFreak91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det har kommet til norge? Men jeg har ikke sett noe reklame eller noen i butikkene?

7175274[/snapback]

Tror ikke at Rockstar er det mest populære selskapet å reklamere for...

Canis Canem Edit er også litt omsvermet i media som et bøllespill, som det ikke er, egentlig.

Tror nok at det blir 16+ på det, siden det inneholder litt slåing og litt eksplosjoner og vold mot skolebarn. Og "seksuelle" scener.

Lenke til kommentar
Ja jeg vet det, men når kommeer det til ps2 da. og hvilken aldersgrense er det på det.

7174861[/snapback]

Klikker du på linken i innlegget mitt, så kommer du til produktsiden for spillet her på Gamer.no. Da finner du ut at det ble lansert fredag som var, og at det har aldersmerking 16+ :-)

Her er den på nytt, for ordens skyld: http://gamer.no/product.php?product_id=33728

Der inne kan du også få en grei oversikt over prisnivået.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte det i dag. Det billigste stedet jeg fant det var på Spiderman til 539, men godt mulig Expert eller Elkjøp har det til en billigere pris. Hittil så elsker jeg det. Det er en uskyldig og nærmest trivelig versjon av GTA. Og med mye fett å gjøre. Det anbefales. På det varmeste. Rockstar har igjen lagd et utrolig fett spill. Kudos!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...