Gå til innhold

Problemer med oppdatering av K800i via PC

Ayabara

Anbefalte innlegg

Jeg prøver forgjeves å oppdatere FW på min K800i.

Har prøvd å laste ned direkte til telefonen. Det funker dårlig.. Får beskjed om at det finnes en ny FW, men når jeg trykker last ned så står det "kan ikke laste ned"

Prøvde så å installere Update Service til PCen. Installerte siste versjon av Flash og Shockwave, men når jeg prøver å starte oppdateringsprogrammet står det bare

"Incompatible Macromedia version"

Og lenger har jeg ikke kommet... Noen som kan hjelpe meg videre her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøver forgjeves å oppdatere FW på min K800i.

Har prøvd å laste ned direkte til telefonen. Det funker dårlig.. Får beskjed om at det finnes en ny FW, men når jeg trykker last ned så står det "kan ikke laste ned"

Prøvde så å installere Update Service til PCen. Installerte siste versjon av Flash og Shockwave, men når jeg prøver å starte oppdateringsprogrammet står det bare

"Incompatible Macromedia version"

Og lenger har jeg ikke kommet... Noen som kan hjelpe meg videre her?

7174201[/snapback]

Avinstaller SEUS. Last ned og installer siste versjon av Flash/macromedia player. Last ned siste versjon av SEUS og installer på nytt. Det fungerte for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Avinstaller SEUS. Last ned og installer siste versjon av Flash/macromedia player. Last ned siste versjon av SEUS og installer på nytt. Det fungerte for meg ihvertfall.

7178519[/snapback]

Takk for svaret. Den løsningen funket ikke for meg, men jeg snublet over en annen løsning som virket. Lagde en ny brukerkonto på PCen. Når jeg logget på med den så virket SEUS med en gang.

Ny fw løste dessverre ikke problemet mitt, nemlig at "ringetone-høyttaleren" har sluttet å lage lyd :-(

Lenke til kommentar
Du vet at man kan oppgradere k800i uten å måtte koble den til en PC?

7188860[/snapback]

Hvis det er meg du spør så vet jeg det. Som jeg skrev i den første posten.

"Har prøvd å laste ned direkte til telefonen. Det funker dårlig.. Får beskjed om at det finnes en ny FW, men når jeg trykker last ned så står det "kan ikke laste ned"

:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...