Gå til innhold

Bærbar til 10-12000?Hvilken bør jeg gå for?

Difool

Anbefalte innlegg

Hei

Er helt ny på den bærbare fronten, har alltid hatt stasjonære. Nå trenger jeg etterhvert en bærbar og kan gi en 10-12000,- Har lest en del i forumet her, men enkelt og greit:er det noen bærbare i denne prisklassen som skiller seg spesielt ut med tanke på ytelse, design, etc..?

Kan spille på den stasjonære, men hadde jo vært kjekt allikevel om den bærbare også kan dra noen spill sånn noenlunde. Må helst være en Inte DualCore, gjerne med et godt skjermkort, firewire, stor skjerm og ellers nødvendig utstyr. Noen som har noen gode råd til meg? setter pris på all hjelp :)

Endret av Difool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedsaklig videoredigering, photoshop, fotobehandling, musikkbehandling.. men ønsker uansett en råtass som holder en stund framover..litt spilling også blir det nok avogtil. HAR også vurdert Apple, men er jo ihuga pcfantast så..:)

Lenke til kommentar

PROSESSOR Intel® Core™ 2 Duo Processor T5500 (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)

LCD 15.4" Ultra Sharp™ WSXGA TFT skjerm (1680x1050) med TrueLife™- widescreen

MINNE 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)

HARDDISK 120GB (5,400rpm) Hard Drive

OPTISK(E) STASJON(ER) 8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD

GRAFIKKORT 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 grafikkort, PCI-Express x16

PRIMÆRBATTERI 9-cell , 80 Whr Li-Ion primary battery

Pris 11690,-

www.dell.no inspiron 6400

Lenke til kommentar

Den HP Pavilion dv9060 har et 7600 geforce, pluss en stor skjerm. Ser vel rimelig heftig ut,ikke?:) Dell maskinen er ikke interessant, trenger bedre grafikkort Noen andre dere kan anbefale som virkelig skiller seg ut?

Endret av Difool
Lenke til kommentar
Hva med en Macbook ?

7175493[/snapback]

Jada,har vurdert det, men synes det er mye lettere og billigere med programmer til pc, pluss at jeg har de programmer som trengs fra før, pluss all musikken,bilder,alt blir liksom enklere med pc. Pluss at det er billigere å få mer heftige maskiner på pc siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...