Winydancer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har fått lånt meg noen Family Guy DVDer. Når jeg kastet desse inni DVD spilleren min, så får jeg opp at det er feil region? Antar dette er om Region 2 og Region 1 osv. Men, jeg tenkte selvsagt at det vil funke i PCen min. MEN, der tok jeg grundig feil. Når jeg startet det opp med Windows Media Player, så fikk jeg også opp at det ikke gikk. Så, VLC? Neeeij, det funket FA** meg ikke der heller. Trenger seriøst et program som kan kjøre det, har googlet det litt, men fikk noen latterlige programm som ikke engang ville funket med en Musikkvideo. Gimme zum help EDIT: POST 700! Endret 29. oktober 2006 av nooper Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Region (sone) skal stå utenpå DVD-coveret. Sone 1 er USA og da vil filmene være i NTSC noen som krever at enten DVD-spilleren eller fjernsynet takler NTSC-signaler. For spilling på PC vil kan du forsøke windvd. Du bør nevne du har prøvd slik at vi ikke forslår samme program, evt. kan hjlpe deg med riktig bruk av dem. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Nå funker det Danke bitte Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg