hitokiri Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mye er fortsatt uklart, men Nokias oppfølger til Linux-PDA-en 770 er så godt som bekreftet. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Linken til FCC funker ikkje.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 det store spørsmålet er, innebygget tastatur? slik jeg forstår det, så er var mangelen av ett slikt tastatur som var grunnen til at mange unngikk 770... Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Nye bilder her: edit: Mer info og bilder her: http://www.engadget.com/2006/11/28/a-few-m...nternet-tablet/ Morsomt med f.eks. webcam Endret 28. november 2006 av arehei Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den bruker fortsatt RS-MMC, men har i tillegg en miniSD-slot? Meget merkelig om dette skulle stemme. Og at Nokia ikke skal ha gitt den sterke prosessor tror jeg rett og slett ikke på. Ellers morsomt med ny Internet Tablet fra Nokia, den blir vel lansert en gang på våren kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 ja den webcamen er morsom. og liker hvordan dem har bygget en stand inn i saken. ser også ut til at dem har buet baksiden slik at den er enklere å holde eller noe. mulig pga skjermtastaturet for tommelfingre... alt i alt, ser ut som dem har fikset på det meste, og beholdt linuxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg