rashka Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann Jeg har en Razer Diamondback Magma og nylig har den gått amok, den logger inn og ut av usb porten når den selv vil. Dette skjer ikke alltid, det er liksom bare i ny og ne, men det ender alltid i at den logger inn/ut/inn/ut/inn/ut veldig fort og dataen rebooter. Jeg aner ikke hva som kan være feil, jeg har reinstaller drivere og skiftet usb port men det hjalp bare en liten stund. All hjelp blir satt veldig pris på. Lenke til kommentar
ffs Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann Jeg har en Razer Diamondback Magma og nylig har den gått amok, den logger inn og ut av usb porten når den selv vil. Dette skjer ikke alltid, det er liksom bare i ny og ne, men det ender alltid i at den logger inn/ut/inn/ut/inn/ut veldig fort og dataen rebooter. Jeg aner ikke hva som kan være feil, jeg har reinstaller drivere og skiftet usb port men det hjalp bare en liten stund. All hjelp blir satt veldig pris på. 7173684[/snapback] JEg har byttet ut 2 razer muser på grunn av dette, er en svakhet i musa. Mins det var 2 års garanti på de musene, så du får de på garanti, hvis du gidder å sende inn og deretter å vente! Jeg sitter nå med min tredje razer mus, denne har jeg ikek hat noen problemer med. Men det ver ganske mange som har hat samme problemene som du beskriver her. Så benytt garantien! Lenke til kommentar
rashka Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann Jeg har en Razer Diamondback Magma og nylig har den gått amok, den logger inn og ut av usb porten når den selv vil. Dette skjer ikke alltid, det er liksom bare i ny og ne, men det ender alltid i at den logger inn/ut/inn/ut/inn/ut veldig fort og dataen rebooter. Jeg aner ikke hva som kan være feil, jeg har reinstaller drivere og skiftet usb port men det hjalp bare en liten stund. All hjelp blir satt veldig pris på. 7173684[/snapback] JEg har byttet ut 2 razer muser på grunn av dette, er en svakhet i musa. Mins det var 2 års garanti på de musene, så du får de på garanti, hvis du gidder å sende inn og deretter å vente! Jeg sitter nå med min tredje razer mus, denne har jeg ikek hat noen problemer med. Men det ver ganske mange som har hat samme problemene som du beskriver her. Så benytt garantien! 7173810[/snapback] Bare å sende den inn til Razer eller? Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har samme problem med min mus, kontaktet PSdata hvor jeg kjøpte det og du får en retur.. Kjent problem Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har også samme problemet, men opplever også at kabelen til musa ryker det har skjedd 2 ganger nå, så den begynner å bli kort. Har bestilt en Razer Copperhead håper det er bedre kvalitet på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå