peterha Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei alle sammen Har laget diverse bildegallerier på hjemmesiden til en klubb jeg er medlem i. Nå ønsker jeg å gå inn å redigere disse galleriene. Har valget mellom å lage et nytt album (create new) eller open existing settings. regnet da med at jeg kunne klikke den siste og velge hvilket album som skulle redigeres. det kan jeg også men når mappene kommer opp og jeg klikker på en mappe vises ingen filer. Får ingen valg på filtyper heller. Noen som vet hva jeg gjør feil? Blir veldig takknemmelig for hjelp. Har prøvd med hjelpefunksjonen uten å finne svar.. Mvh Peter Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 For meg virker det som om du benytter noe programvare for dette galleriet, da bør du vel heller få support derfra. Dette forumet er for webdesign, og problemet ditt ligger i et program noen har lagd og som du benytter deg av. Lenke til kommentar
peterha Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 For meg virker det som om du benytter noe programvare for dette galleriet, da bør du vel heller få support derfra.Dette forumet er for webdesign, og problemet ditt ligger i et program noen har lagd og som du benytter deg av. 7173720[/snapback] Ja nå var jeg dum.. (ironi) Kan du ikke heller la være å svare hvis ikke du har noe annet å komme med? Det kan jo hende at noen her inne bruker Namo og kunne hjelpe meg! For meg hører nemlig et bildegalleri med i webdesignet. ( slik jeg tenker ) Foressten så virker det som om du må være ekspert for i det hele tatt å spørre om noe på dette forumet. Har opplevd slike svar før. Du må gjerne mene jeg stiller feil sp mål i feil forum osv men da må nesten moderator ta seg av irettesetter rollen. Håper fremdeles noen som kjenner Namo kan hjelpe.. Mvh Peter Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mulig du oppfatter meg som sur. Det var i såfall ikke meningen, men jeg ville gjøre deg oppmerksom på at dette ikke er et universielt supportforum for all programvare som har noe med internett å gjøre. Selv har jeg svart på mange innlegg i dette forumet som streng talt ikke har noe her å gjøre. Personelig syns jeg det går en grense når man spør om ting som ikke har det minste med webdesign å gjøre, men et kommersielt produkt hvor brukeren neppe skal gjøre noe annet enn å trykke på noen knapper (mulig jeg tar feil der). Vis noen vet noe om dette produktet og vil hjelpe så er det jo bare skrive i vei det Selv er jeg blank om dette programmet. Ellers ser jeg på hjemmesiden at de har en support-seksjon; http://www.namo.com/support/webeditor/ Og vis du er blant de som mener at man skal holde kjeft hvis man mener noe annet enn seg selv så får det være ditt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå