Suburbian Hero Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg fikk slettet signaturen min uten advarsel. Dette skjedde pga den nye regelen om spoilertag, som jeg ikke fikk med meg. Det er irriterende å slette signaturen fordi da må man lete etter en ny. Ukjent bruker gjorde dere ingenting mot før dere bannet ham, og han skrøt av fem linjer... Så har dere opplevd dette og hva synes dere? P.S: Gidder ikke lage ny tråd, men hvor er skift nick funksjonen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=259466 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Tusen takk Cun, jeg glemmer alltid den tråden... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Syns det var dårlig av moderatoren å ikke sende deg backup av signaturen i PM. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Syns det var dårlig av moderatoren å ikke sende deg backup av signaturen i PM. 7173612[/snapback] Det verste er at jeg aldri fikk en PM... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Syns det var dårlig av moderatoren å ikke sende deg backup av signaturen i PM. 7173612[/snapback] O`realy? Brudd på retningslinjene er brukeren sitt ansvar. Er brukeren avlogget og vi ser brudd på signatur eller avatar så fjerner vi disse automatisk. Hvis ikke så blir rapporteringsboxen full av klager fra andre brukere... mvh jarmo ps. case closed og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg