carl-kr. Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) hei! min samboers bursdag kommer opp snart og jeg temker å kjøpe mp3 spiller. jeg kjøpte meg for litt siden en ipod video 30gb som hun er veldig fasinert av. så jeg tenkte først å kjøpe en slik til henne og ,men så begynte jeg å lure på om hun ville greie å bruke itunes.litt kjipt vis hun ikke greier å legge in musikk selv hvis jeg ikke er hjemme osv.og hvordan vil det bli å bruke 2stk ipod på samme pc?? har fått med meg at creative zen V har fått mye skryt. bruker den noe komplisert programm for å legge en musikk? er det bare "drege" musikken over på spilleren? Alstså ipod 30gb eller creative zen V. håper noen kommer med forslag Endret 29. oktober 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
joschram Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) hei! min samboers bursdag kommer opp snart og jeg temker å kjøpe mp3 spiller. jeg kjøpte meg for litt siden en ipod video 30gb som hun er veldig fasinert av. så jeg tenkte først å kjøpe en slik til henne og ,men så begynte jeg å lure på om hun ville greie å bruke itunes.litt kjipt vis hun ikke greier å legge in musikk selv hvis jeg ikke er hjemme osv.og hvordan vil det bli å bruke 2stk ipod på samme pc?? har fått med meg at creative zen V har fått mye skryt. bruker den noe komplisert programm for å legge en musikk? er det bare "drege" musikken over på spilleren? Alstså ipod 30gb eller creative zen V. håper noen kommer med forslag 7173585[/snapback] Tipper hun blir litt sur hvis du kjøper noe annet enn ipod. Damer liker design Ikke noe problem med flere ipods på samme pc. Dere må da enten ha forskjellige brukere på PC'en eller dere kan synke ipodene med spillelister (1 spilleliste for deg og 1 for henne). Tror ikke du finner noe mer brukervennlig enn itunes/ipod. Barn på 12 år har ingen problemer med å legge til musikk/synke ipod. Endret 29. oktober 2006 av joschram Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 du har sikkert rett det blir nok ipod. Lenke til kommentar
oarsman Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 HVis du kjøper en zen til henne, blir det nok du som ender opp med den mens hun tar Ipoden. hehe Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Personlig mening : Det er enklere å bruke programvaren til Zen. MEN : Madammen har ingen problemer med å legge inn musikk på ipod'n. Hun er langt ifra det man kan kalle datakyndig. Er jo liksom "bare" å plugge inn ipod'n så popper itunes opp og man kan dra musikken inn, så er den på ipod'n. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Som eg har sagt før, velg Zen Vision:M, Apple sine vilkår er urimelege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå