cvictoria Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg får ikke wapen til å virke... får ikke brukt opera mini heller ol.... vurderer nå å bytte fra onecall pga at jeg trenger internett på tlf.... jeg har veldig lite lyst til dette pga at jeg er utrolig fornøyd med prisene til onecall.... er det noen som har hatt eller har samme problem som kanskje kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvilken telefon er det? Om du har en nyere nokia må du også opprette ett tilgangspunkt i tillegg til gprs innstillingene for å opprette kontakt. Ellers har du lasta ned nye gprs innstillinger ? De kan vel lastes ned i fra NetCOm? mener OneCall bruker netcom's nett... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg får ikke wapen til å virke... får ikke brukt opera mini heller ol.... vurderer nå å bytte fra onecall pga at jeg trenger internett på tlf.... jeg har veldig lite lyst til dette pga at jeg er utrolig fornøyd med prisene til onecall.... er det noen som har hatt eller har samme problem som kanskje kan hjelpe meg? 7173544[/snapback] Tror ikke det vil hjelpe å skifte operatør hvis du ikke kommer deg på wappem. Da er det heller noe problemer med telefonen din. Prøv å slett alle internett/wap og mms innstillinger du måtte ha på telefonen din og gå onecall.dmpmobile.com for å sette opp innstillingene dine på nytt. Hvordan du sletter innstillingene finner du i bruksanvisningen til telefonen din. Lenke til kommentar
cvictoria Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg får ikke wapen til å virke... får ikke brukt opera mini heller ol.... vurderer nå å bytte fra onecall pga at jeg trenger internett på tlf.... jeg har veldig lite lyst til dette pga at jeg er utrolig fornøyd med prisene til onecall.... er det noen som har hatt eller har samme problem som kanskje kan hjelpe meg? 7173544[/snapback] Tror ikke det vil hjelpe å skifte operatør hvis du ikke kommer deg på wappem. Da er det heller noe problemer med telefonen din. Prøv å slett alle internett/wap og mms innstillinger du måtte ha på telefonen din og gå onecall.dmpmobile.com for å sette opp innstillingene dine på nytt. Hvordan du sletter innstillingene finner du i bruksanvisningen til telefonen din. 7187552[/snapback] har hatt mange andre abonoment med andre opperatører på denne tlf før =) Men nå har jeg fått det til uansett til dere som svarte takk for at dere prøvde (har vært bortreist en stund så har ikke fått tid til å svare før nå) ~-victoria~ Lenke til kommentar
titus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg får ikke wapen til å virke... får ikke brukt opera mini heller ol.... vurderer nå å bytte fra onecall pga at jeg trenger internett på tlf.... jeg har veldig lite lyst til dette pga at jeg er utrolig fornøyd med prisene til onecall.... er det noen som har hatt eller har samme problem som kanskje kan hjelpe meg? 7173544[/snapback] Tror ikke det vil hjelpe å skifte operatør hvis du ikke kommer deg på wappem. Da er det heller noe problemer med telefonen din. Prøv å slett alle internett/wap og mms innstillinger du måtte ha på telefonen din og gå onecall.dmpmobile.com for å sette opp innstillingene dine på nytt. Hvordan du sletter innstillingene finner du i bruksanvisningen til telefonen din. 7187552[/snapback] har hatt mange andre abonoment med andre opperatører på denne tlf før =) Men nå har jeg fått det til uansett til dere som svarte takk for at dere prøvde (har vært bortreist en stund så har ikke fått tid til å svare før nå) ~-victoria~ 7202058[/snapback] Det hadde vært nyttig om du fortalte hvordan du fikk det til. Jeg har samme problem. mvh titus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå