Gå til innhold

PES6 xbox live temp fix


trydis

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg ville poste den her, slik at folk kan få spilt på live mens vi venter på en patch som muligens aldri kommer ;)

 

1. Sign inn på xbox live,start spillet og gå til xbox live.

2. Velg create match og det bør være noen som kobler til deg innen 30 sek.

 

Det er veldig viktig at du ikke søker etter kamper, da må du teste enten reboote 360'en eller teste nettverkstilkoblingen. Så bruk kun "create match" til Konami får fikset dette.

 

Lykke til :)

Endret av trydis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vitsen med å teste nettverkstilkoblingen er ikke for å selv vite om tilkoblingen funker eller ikke. Det er for å gi PES6 et spark i baken slik at det er mulig å koble til folk.

 

Jeg fant dette tipset på et annet forum, så har ikke testet å hoppe over det 1. steget, så det er godt mulig man ikke trenger det sålenge man holder seg borte fra all søking etter personer å koble seg til.

Lenke til kommentar

ok, ro deg ned, ikke særlig bra forsøk på å være e-cool. Gjør et forsøk på å oppføre deg som du er over 12?

 

For det andre, jeg klippet/limet fra et innlegg på et annet forum, for å hjelpe folk til å få kamper på PES6. Har du forsøkt å hjelpe ? Funket ikke for meg å kjøre create match etter at jeg hadde søkt etter folk for noen dager siden, mulig det går nå.

 

For det tredje, gidder ikke å krangle med noen på et forum på internett, det blir litt vel low life. Så skriv hva du vil, hvis det får deg til å føle deg bedre.

 

Ha en fortsatt fin søndag.

Endret av trydis
Lenke til kommentar

hva er det du snakker om? jeg bare sier det som det er så folk slipper å sitte inne i dashboard og kødde med å teste nettverksinnstillinger når dette ikke er nødvendig.

 

hvis du tror dette er en krangel er du på bærtur. men samme faen for meg hva du tror.

 

ha et fint liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...