Gå til innhold

firefox 2.0 såørsmål

leifeinar

Anbefalte innlegg

på de andre firefox var det mulig og legge snarveier på linja under adresse linja.... går ikke dette på 2.0 eller er det jeg som ikke gjør det riktig?

var liksom det som gav meg den store nytelsen før, sette seg med morra kaffen. og pløye alle snarveier med et lite trykk på ikonet ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å vise denne linjen går du på 'Vis' -> 'Verktøylinjer' -> 'Verktøylinje for bokmerker'

Eller har du allerede gjort det?

Og for å legge til bokmerker på den linjen velger du 'Verktøylinje for bokmerker' som mappe når du legger dem til.

Drag and drop av linker og faner skal også gå an opp på den linjen.

Lenke til kommentar
På musa mi har jeg frem/tilbake knapper som jeg bruker mye i explorer.

Vil prøve meg med FF 2.0 nå og lurer på om det er mulighet for å få disse til å fungere her også? (til å bla frem og tilbake på sidene)

7174225[/snapback]

Fungerer fint med min Logitech MX1000.

Lenke til kommentar
Man kan jo også legge til mouse gestures. Høyre knapp og så venstre for å gå tilbake, omvendt for å gå frem. Takket være gestures slipper man å ha mus med 5 knapper.

7174558[/snapback]

Hvor gjør man dette? Jeg har en Logitech MX900 og ingen reaksjon i FF.

Men fungerer på alt annet.

Lenke til kommentar

Det hjalp ikke med den extensionen, men fant svaret på problemet hher.

A number of newer Logitech mice use SetPoint™ drivers. Some versions of the SetPoint™ drivers (ex: older versions on mouse CD) have a problem with the back and forward buttons not working with Firefox. To fix this, use the appropriate links below to download the updated Logitech drivers for your model.

Lastet ned SetPoint v2.22 og 3.10 og musen fungerer glimrende i FF2.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...