Espen F Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Don't you have some laundry to do or something? Oh, you are so cute when you get all pissed off. You're just upset because your butt is beginning to spread. Wait a minute - I get it. What time of the month is it? You sure you don't want to consult the great Oprah on this one? Sorry. I was just picturing you naked. Whoa, time out. Football is on. Looks like someone had an extra bowl of bitch flakes this morning! Is there any way we can do this via e-mail? Who are you kidding? We both know that thing ain't loaded. :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hmmm, ble du såret snowdog? :å Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Og det kommer han med nå :razz: Det er vel ikke det smarteste man kan si nei Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 14:00, skrev |Cipher|:Hmmm, ble du såret snowdog? :å Nei men det er sikkert en del jenter/kvinner som leser disse postene og som sikker ikke tør å si ifra så eg tenkte eg skulle si noe om det. Det har sikkert med at eg har vokst opp med 2 søstre som eg har en veldig fint forhold med NO MEANS NO! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 14:35, skrev SnowDOG_:Nei men det er sikkert en del jenter/kvinner som leser disse postene og som sikker ikke tør å si ifra Er det noe jenter/kvinner nettopp gjør så er det jo å si ifra hvis det er noe (men også når det ikke er noe). Ikke det at jeg skjønner meg på dem og hva dem egentlig mener for det da.. Men jeg liker dem uansett jeg (inntil de går over grensa, hvor nå den går...) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Æsj, jenteluuuuuus *springer avgårde* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg synes man skal respektere damer jeg. Jeg gjør iallefall det. (Ikke at det hjelper så mye da) Var BTW morsomt og lese. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Morsom - Ja! Respekt for dama - NEI!!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 03:39, skrev Fake:Oh, you are so cute when you get all pissed off. jepp, IKKE si det der :wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 20:32, skrev Anders Leipsland: Quote: Den 2002-11-09 03:39, skrev Fake: Oh, you are so cute when you get all pissed off. jepp, IKKE si det der :wink: That's a bad habbit :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Damer skal respekteres Damer er verdifulle Damer er uerstattelige Damer er gode kokker Damer er en Klovner i Kamp sang Så slutter vi å mobbe damene dere Så.... noen flere sånne morsomme vitser på lager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå