Epik Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14246 Endret 29. oktober 2006 av Epik Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Merkelig artikkel.... sto ikke så mye av interesse der... Var en del merkelige slutninger de trakk (Oblivion killer app -> kommer til PS3 ergo spiller ingen rolle at det kom et år tidligere..., PS3 trenger Blu Ray -> Resistance: Fall of Man ser konge ut altså er Blu Ray konge, merkelig at det ser så dårlig ut da...) Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Grunnen til at Sony kommer til å tape? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Må innrømme at den artikkelen var ganske ensidig og kom med rare slutninger. Skal innrømme jeg er xbox fan, bare så det er klart. Men selv ut ifra det standpunktet syns jeg dette var rart. Vi har sett det beste 360'n har å by på kommer det fram? Merkelig, for om man skal se tilbake er det en kraftig økning i kvalitet rent grafisk på de forrige generasjonene etterhvert som utviklerne lærte arkitekturen bedre samt triks de kunne få til. Blueray som spille media kontra dvd, er sant, de får mere plass og selvsagt hjelper dette. Derimot så blir komprimerings teknikker til DVD forkastet? Hva i? Poenget er jo at man får mer inn i 9 GB om det blir bedre komprimert, det samme med 25GB. Er komprimeringa møkk kan man sammenligne det med en ballong. Når det er sagt, så er jo selvfølgelig mer plass en stor fordel, men også en av hoved grunnene til at PS3 er så dyr som den er. Faktisk er det vel mer en blueray spiller og media center som kommer med en spill konsoll enn omvendt. Kommer også fram gratis live opp mot betalt live, selv ser jeg på kostnaddene som minimale, men selvsagt så hadde gratis vært bedre. Men sannsynligvis ville jeg ikke kunne forlange en like bra live tjeneste, dette er tross alt en forretning og målet er å tjene penger. Playstation har jo ett mer stabilt navn i spill verdenen enn xbox, det skal den ha. Derimot så hadde 360'n gjort det veldig bra i japan såvidt jeg vet, og denne gangen har jo faktisk xboxen fordelen med at den er mindre. Dens forgjenger ble jo tross alt slaktet på grunn av størrelsen. Når alt er sagt, artikkelen virker ensidig, men jeg håper Playstation gjør det bra. Konkurranse i ett marked er det som får aktørene til å yte sitt ytterste som igjen betyr at vi, kjøperne, får gode produkter. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er ikke snakk om at noen vil tape tror jeg. Spørsmålet er om 360 og Wii klarer å spise seg inn på området til PS, altså ta en større bit av kaka. Når PS3 kommer til europa finnes det kanskje 15 mill 360 og Wii har vært ute i 4 mnd. At det er et forsprang er soleklart. Ingen tror at alle som har kjøpt Wii og 360 kun har gjort det for å korte ventetiden til PS3. Man vil ikke løpe til butikken, handle PS3 og selge sin 360 eller Wii når PS3 kommer til europa. Jeg tror 360 og Wii tar en mye større bit av kaka denne gangen og slikt sett har kanskje PS3 tapt. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er enig med Dinsdale, tror MS og Nintendo tar en større bit av kaka denne gang - ikke fordi de nødvendigvis selger flere konsoller enn forrige generasjon, men fordi jeg tviler sterkt på at Sony kommer til å selge over 100 millioner konsoller denne omgangen. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg blir i hvert fall å kjøpe PS3 siden den virker så gjennomført. Den første xboxn er min favorittkonsoll noensinne men må si meg litt skuffet over xbox 360. Tenker først og fremst på støynivå og lange loadetider og middelmådig fps på i hvert fall spillene som kom i første halvdel av 2006. Om ps3 sine ekslusive spill som final fantasy og mgs4 viser seg å være glimrende, pluss at den ser utrolig stilig ut, har bluray og er nesten støyfri, ser jeg ikke bort i fra at det blir min favorittkonsoll Wii kjøper jeg om det kommer et kult star wars spill til ^^ Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Grunnen til at Sony kommer til å tape? 7173196[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Resistance: Fall of Man ser konge ut altså er Blu Ray konge, merkelig at det ser så dårlig ut da...) 7173127[/snapback] Gamer.no: – Det er helt klart veldig pent, men det føles ikke så stort som man kanskje kunne forventet. Resistance virker som et helt greit skytespill, som sikkert blir moro mens man venter på noe bedre, påpeker Øystein. Blir nok ikke noe GoW eller Halo killer dette her nei Endret 29. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Grunnen til at Sony kommer til å tape? "inntrykket vi fikk var likevel nesten overveldende. La oss begynne med det visuelle: Det er ingen spill vi har sett (kanskje med unntak av Alan Wake) som kan måle seg med hva Gears of War har å by på. Ingenting på PlayStation 3, ingenting på Xbox 360. Per i dag, altså, den grafiske kvaliteten vil jo bare øke i årene fremover. Men Gears of War ser så bra ut at det er vanskelig å forklare med ord. Detaljnivået er sjokkerende. Animasjonene ultradetaljerte. Og uten antydning til hakking." Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Blir nok ikke noe GoW eller Halo killer dette her nei 7174166[/snapback] Enig, resistance ser ut som et helt ordinært fps-spill med stygge monstre og ikke fullt så spennende våpen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som har noen konkretet linker til screens som beviser at grafikken suger? Slik for å få sett det jeg og Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sjekk ign.com, de har vel som alltid en hel bøtte med screenshots. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Så synd at han gjør det til PS3 vs. 360. Jeg tror Wii kommer til å dominere. Hadde han tatt med Wii i beregningen så hadde han ikke hatt noen argumenter. Det vet han, og derfor nevner han bare Nintendo i et par bisetninger. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) De trenger bedre markedsføring etter den baby-reklamen. It scared the shit out of me... Uansett konsollkrigen begynner for alvor neste måned, og akkurat nå så ahr Microsoft ledelsen, pga de er tidlig ute. Men det gjenstår å se... Endret 2. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå