Epik Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 det er jo flott, som det står i ign-artikkelen, jeg ser det for meg når han som har lyst på ps3 på julaften sitter der med en papirlapp i hånda, "du får den når det er flere tilgjengelig" http://ps3.ign.com/articles/742/742284p1.h...00&RSSid=742284 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor ikke være så ærlig som å si at vi ikke klarer å levere. Kom gjerne tilbake da vi har flere. Hva er dette med å selge en papirlapp der det står du eier en PS3? Ville heller hatt konsollene i hånden.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hahaha.. *ler*, -"Hva fikk du til jul?" -"Jeg fikk en tilgodelapp på PS3!" Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er ingen dum idé. Om folk ikke får en PS3 til jul, og ikke har noen lapp heller, sier det seg selv at devil begynne å se på andre konsoller. Men kanskje ikke det ultimatre å leke med en papirlapp til jul da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vil det væra så utruleg store leveringsproblem i Mars, når konsollen kjem her til Noreg også? Skal prøve å få meg ei 20GB utgåve - men kjem ikkje til å tråla land og strand for den.. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Virker hvertfall som Sony sliter. De 100.000 maskinene Sony lovet for Japan er nå redusert til 80.000 på grunn av leveringsproblemer med komponenter. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Det er ingen dum idé Helt enig! Tror det er den beste idèn jeg noen gang har sett! Tror mange kommer til å ønske seg en slik lapp til jul.. står hvertfall øverst på min ønskeliste Endret 31. oktober 2006 av Matsini Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 HAHAHA! IOU's, så konge. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tja virker ikke noe fristende å sitte med en tilgodelapp, når man kan sitte med en Wii og Xbox 360 i stua. Kose seg med Gears Of War og Zelda Det er en mye mye hyggeligere og mer underholdende jul Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Må si meg enig i den ja. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men kanskje ikke det ultimatre å leke med en papirlapp til jul da 7188185[/snapback] De kan jo brette papirfly med lappen og leke at det er Warhawk de spiller. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men kanskje ikke det ultimatre å leke med en papirlapp til jul da 7188185[/snapback] De kan jo brette papirfly med lappen og leke at det er Warhawk de spiller. 7188833[/snapback] Blir jo nesten som tilt-funksjon det! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er ingen dum idé. Om folk ikke får en PS3 til jul, og ikke har noen lapp heller, sier det seg selv at devil begynne å se på andre konsoller. Men kanskje ikke det ultimatre å leke med en papirlapp til jul da 7188185[/snapback] Den papir lappen bør ha innebygd sixaxis! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hhaha..! Må le litt når jeg leser kommentarer nedover.. Er glad jeg sitter med Nun-chucken? (?) planta godt i handa christmas eve og tenker på utallige Amerikanere som sitter med en tilgodelapp.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er ingen dum idé Helt enig! Tror det er den beste idèn jeg noen gang har sett! Tror mange kommer til å ønske seg en slik lapp til jul.. står hvertfall øverst på min ønskeliste 7188356[/snapback] Og du vil påstå at det å ikke ha noe som helst ville ha vært bedre enn en IOU? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Som mange andre her sier. Ser ikke nyttet i å ha en papirlapp, da det faktiskt finnes like gode, eller bedre alternativer til PS3. Tror folk vil spille i juleferien, ikke sitte på rommet å stirre på en papirlapp. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 hva er mest fristende? a) sitte med en ps3-tilgodelapp b) eller x360 og f.eks gears of war, splinter cell double agent, rainbow six vegas, call of duty 3, tony hawks project 8 og fear? til samme pris. bare eksempler på spill, men du får altså 360 + 6 spill til samme pris som en ps3 uten et eneste spill. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 hva er mest fristende? a) sitte med en ps3-tilgodelapp b) eller x360 og f.eks gears of war, splinter cell double agent, rainbow six vegas, call of duty 3, tony hawks project 8 og fear? til samme pris. bare eksempler på spill, men du får altså 360 + 6 spill til samme pris som en ps3 uten et eneste spill. 7191567[/snapback] Prøver meg på denne For oss har Ps2/xbox1 fra før.... Alternativ a? Jeg gjør -aldri- kompremisser med slikt.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 De kan jo brette papirfly med lappen og leke at det er Warhawk de spiller. 7188833[/snapback] Første dag etter jul, når maskinene endelig har kommet: *Gutten kommer i butikken og gir tilgodelappen* "-Jeg skal hente min PS3" *Ekspeditøren* "-Den er brettet" *Gutten sjokket* "-Ja?.." *Ekspeditøren* "-Du må nok kjøpe ny!" *Gutten enda mere sjokket* "-Hva??" *Ekspeditøren* "-Du må nok det siden lappen er brettet. Jeg vil ikke at butikken, altså arbeidsplassen min, skal ryke pga du har gjort noe Sony ikke ville likt. Vi så alle hvordan det gikk med Lik-Sang." *Gutten ringer far, og far, snill som han er, kaster ut en ny månedslønn for å gjøre poden fornøyd... Og med dette får historien en lykkelig slutt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor som jeg ikke skal ødelegge med å fortelle at familien måtte leve på havregrøt den neste måneden.. * Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Han fikk en PS3 da. Han kan bruke den til å reise tilbake i tid og unngå å brette lappen? =o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå