Naalsund Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann Har akkurat bestilt meg nytt minne til min ASUS A6V laptop. Dette er pcen ASUS A6Va 15.4" Her er minnet jeg har bestilt Crucial DDR2 SO-DIMM 512MB Minnet skulle også passe til pcen ifølge en av selgerne på komplett. Det jeg lurer på er hvordan det er å montere denne brikken? Jeg har bygd et par stasjonære datamaskiner selv, men har aldri vært inne i en bærbar. Er dette enkelt nok til å gjøre selv? Eller bør jeg kontakte en databutikk? Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Du boer absolutt vaere forsiktig, men fremgangsmaaten pleier aa sta beskrevet i manualen som fulgte med maskinen din. Som regel er det bare aa vippe opp et lokk paa undersiden av maskinen, men i enkelte tilfeller maa man under tastaturet for aa komme til. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 I de fleste tillfeller så er dette "veldig" enkelt to skruer vekk/ et lokk vekk, så sette minnebrikken i sitt ledige spor... Lykke til! Lenke til kommentar
Naalsund Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Fant lokket under nå Men i info tingen så står det at jeg har 3 plasser til rambrikker, jeg fant bare to. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Med mindre din maskin er det ene unntaket av en million, så har du to plasser. Dette er ikke bare vanlig men så og si det eneste på bærbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå