Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Liker du at gutten har store armer med power i, brede skuldre og tøffe nakkemuskler? Sixpack og skipper'n underarmer? Ordentlige solbrune markerte brystmuskler. Hva med rompa, slapp eller hard? Er muskler på en gutt greit/dumt, en forutsetning/forventning eller, liker du at gutten tar vare på kroppen sin? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Muskelbunter har minimalistisk penis da... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg syns ikke det er noe fint med sånne svææære muskler, jeg. Hehe.. Greit å holde seg i form så man ser at en trener osv., men når det blir sånne klumper med store muskler så syns jeg ikke det er fint, som sagt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg syns ikke det er noe fint med sånne svææære muskler, jeg. Hehe.. Greit å holde seg i form så man ser at en trener osv., men når det blir sånne klumper med store muskler så syns jeg ikke det er fint, som sagt. 7173717[/snapback] det samme gjelder jenter...! Silikon kan sammenlignes med en sånn muskelbunt. Silikon er ikke fint! Men vi tar ikke det tema. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Da vet jeg det. Da skal jeg trene opp mere muskler til sommeren og ta av meg litt fett også. IKKE for store klumpete muskler, greit det. Jeg tar hintet. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sånn som jeg ser det så liker jente six-pack og en godt trent kropp... men de kan også se helt bort i fra slikt,... der varierer. Også synes jo alle at slike enorme bodybuildere og slikt er bare stygt, ikke bare jenter som syns det vel? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 "Alle" blir vel å overdrive litt, men jeg tror nok de fleste ikke liker overdrevet store muskler. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det er jo veldig vanskelig å FÅ overdrevne muskler og da. Man må jo jobbe i årevis for å få slikt, om ikke også da bruke anabole steroider. Men uansett, de bildene man ser av menn med store klumpete muskler er når dem har "pump" i musklene + at dem er smurt inn med olje, når du ser dem på gata i alminnelig tøy, så ser dem mere normal ut og musklene er mere sammentrekt. Men jeg skjønner jo hva dem mener med at klumpete muskler er stygt. Det er jo ikke pent. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dette kan vel sies å være direkte ufint. Men dog litt tøft Klikk for å vise bilde Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dette kan vel sies å være direkte ufint. Men dog litt tøft Klikk for å vise bilde 7174123[/snapback] Folk som lever på sosialen å trener hver dag er ikke noe forbilde. Ta av litt, begynn med kreatin, spis proteiner. Da går det rett vei. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja seff, alle gutter må se slik ut... (se bilde) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja seff, alle gutter må se slik ut... (se bilde) 7174168[/snapback] Så klart må de det ? Gjør ikke du det liksom ? Jeg er tynn som ei fjøl, har magemuskler og strekkmerker på bicepsen Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er tynn som ei fjøl, har magemuskler og strekkmerker på bicepsen 7174276[/snapback] Er det stort og ha strekkmerker på biceps? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det stort og ha strekkmerker på biceps? 7174288[/snapback] Det vil jeg ikke tro. Bare skjønner ikke åssen det har gått for seg. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Pent: Mindre pent: Eller hva? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Moderator minner om reglene for bruk av gjesteposting, som sier blant annet: Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. "Gutter med muskler" kan neppe sies å være spesielt alvorlig eller sensitivt. Spesielt siden tråden dreide seg om å være veltrent og ta vare på kroppen sin, ikke å være ekstrembygger. Dette er noen en godt kan poste under sitt brukernavn, mener denne moderator. Siden vi ønsker å beskytte gjestefunksjonen mot unødvendig bruk, stenger jeg tråder som denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg