Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvordan blir det i returkampen?

Går vi videre på innbyrdes oppgjør ved 0-0 og 1-1 ?

Bortemål regelen.

Det blir bortemål regelen på 0-0 ja, men hva blir det på 1-1 ?

Lenke til kommentar
Chelsea Football Club is suspending three people from Stamford Bridge as a result of investigations into the incident on the Paris Metro on Tuesday evening.

If it is deemed there is sufficient evidence of their involvement in the incident, the club will issue banning orders for life.

Er jeg dårlig i engelsk, eller er de bare suspendert? Om de finner tilfredsstillende bevis vil de bli utestengt for "livstid".

Lenke til kommentar

Chelsea Football Club is suspending three people from Stamford Bridge as a result of investigations into the incident on the Paris Metro on Tuesday evening.

If it is deemed there is sufficient evidence of their involvement in the incident, the club will issue banning orders for life.

Er jeg dårlig i engelsk, eller er de bare suspendert? Om de finner tilfredsstillende bevis vil de bli utestengt for "livstid".

Stemmer nok det. Tror det er en vanskeligere sak enn det man tror. Det å stenge supportere ute i fra t-baner og lignende er ganske vanlig ut i fra det jeg har hørt. Dick move, men ingen krise og sikkert lett for mange å bli med på når man er beruset og i en gruppe. Problemet kommer selvsagt når rasismen begynner, og jeg synes veldig synd på de som satt/sto rundt disse idiotene da det fort kan se veldig uheldig ut for dem. Bra at klubben gjør alt det de kan for å utestenge dem, men de må få gjort det skikkelig og uten feil.
Lenke til kommentar

2000 Benfica

2001–2002 União de Leiria

2002–2004 Porto

2004–2007 Chelsea

2008–2010 Internazionale

2010–2013 Real Madrid

2013– Chelsea

Har jo nå muligheten til å være i en klubb i over 3 år, må jo ta den.

Nettopp. Historisk sett har ikke Mourinho være så lenge i en klubb av ganen, men det er jo tross alt andre gangen han er I Chelsea og en gang må bli den første :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...