Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Tja, bruker ikke Reddit pga kommentarene, men fordi det er et samlingssted for det siste nye, som gjør at jeg slipper å bla igjennom x antall sider selv. I dette tilfellet var jeg nysgjerrig om noen hadde skrevet noe om lønn og utkjøpsklausul, derfor spørsmålet ovenfor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 "It was brilliant to play at Chelsea and I had a good reception. They know I'm a good player but that I want to develop so I can eventually get back to playing for a club like Chelsea. I don't have a secret ambition to rejoin there are other clubs in the world. I just want to grow as a player and eventually arrive at a top club again." - Lukaku Source: The Sun via Express. Hahaha. Lukaku er verdensmester på å irritere egne fans. Hvem er det som går ut å sier at de har lyst til å spille for en klubb som de nettopp tapte bittert til? Gjør sikkert susen for moralen i garderoben. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Han virker ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen med slike uttalelser, nei... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Han har langt i fra riktig mentalitet til å lykkes i en stor klubb. Det vil alltid være konkurranse i en toppklubb. Skal du spille for en klubb som Chelsea må du konkurrere mot 2-3 spisser i verdensklasse og du må være tålmodig, hver dag. Du må trene hardere enn konkurrenten og du må vise at du er rett mann. Man må også være fokusert i de minuttene man får sjansen, for veien ut er kort om man ikke presterer. Først og fremst må han slutte å komme med slike idiotiske uttalelser. Friday Night Live med Hazard og Azpilicueta i dag. Endret 13. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 To-tre spisser i verdensklasse ala Torres, Eto'o, Drogba? Lolz? Jf. "skarpeste kniven i skuffen", har jeg alltid hatt et bilde av Lukaku som en av de mest oppegående spillerne i ligaen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hva er lolz med det? De anses jo å være blant de beste spissene - eller gjorde da Chelsea hentet de. Godt mulig han er oppegående, men uttalelsene hans støtter ikke opp det argumentet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 https://twitter.com/football_oranje/status/566682191049261057 19 år gammel. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Phil Neville og Roy Hodgsen skal ha forsvart diven til Rooney. Patetisk. Langli oppsummerer det bra. Endret 16. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Det campaign-tullet igjen? Er ingen andres feil at dere kjøpte en klyse. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hm. Du leste kun siste linjen? Det er en soleklar dive som det hadde blitt hykleri rundt om hvis det var Costa som kastet seg. Jeg bare videreformidler jeg. Du kalte det vel selv en dive (om jeg husker riktig fra kamptråden?) så da er det vel lite å klage på. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 #campaignagainstchelseacosta Selvfølgelig ville Costa fått mer pes. Folk hater fyren for hans usportslige oppførsel. Samme som med Suarez. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 G27 oppsummerer det greit. At du tror at det er fordi han spiller for Chelsea at han hadde fått så mye pes betyr at du ikke kan ha sett mye til Costa både denne sesongen og de foregående sesongene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Nei, du har helt rett. Jeg har ikke sett så mye til Costa. EOD. Poenget mitt ble bare dratt ut av kontekst. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Phil Neville og Roy Hodgsen skal ha forsvart diven til Rooney. Patetisk. Langli oppsummerer det bra. Vits å sitere Langli da. Han hater United over alt på jord. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Han har jo rett, så ser ikkje problemet med å sitere han der.. Tåpeleg dive av Rooney. Endret 17. februar 2015 av Karbutar Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Er heller det at han er engelsk som gjør at han slipper mer unna. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Suarez fikk veldig lite frispark og.straffer i sin siste sesong grunnet sitt rykte. Reep what you sow. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Suarez fikk veldig lite frispark og.straffer i sin siste sesong grunnet sitt rykte. Reep what you sow. Så, vi skal dømme etter hva de gjorde sist sesong, ikke nødvendigvis hva som skjedde akkurat nå? Er vi ur-mennesker / barn hele gjengen? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Gleder meg til ikveeeld!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå