Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Tja, bruker ikke Reddit pga kommentarene, men fordi det er et samlingssted for det siste nye, som gjør at jeg slipper å bla igjennom x antall sider selv.

I dette tilfellet var jeg nysgjerrig om noen hadde skrevet noe om lønn og utkjøpsklausul, derfor spørsmålet ovenfor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"It was brilliant to play at Chelsea and I had a good reception. They know I'm a good player but that I want to develop so I can eventually get back to playing for a club like Chelsea. I don't have a secret ambition to rejoin there are other clubs in the world. I just want to grow as a player and eventually arrive at a top club again." - Lukaku

Source: The Sun via Express.

Hahaha. Lukaku er verdensmester på å irritere egne fans. Hvem er det som går ut å sier at de har lyst til å spille for en klubb som de nettopp tapte bittert til? Gjør sikkert susen for moralen i garderoben.

Lenke til kommentar

Han har langt i fra riktig mentalitet til å lykkes i en stor klubb. Det vil alltid være konkurranse i en toppklubb. Skal du spille for en klubb som Chelsea må du konkurrere mot 2-3 spisser i verdensklasse og du må være tålmodig, hver dag. Du må trene hardere enn konkurrenten og du må vise at du er rett mann. Man må også være fokusert i de minuttene man får sjansen, for veien ut er kort om man ikke presterer.

Først og fremst må han slutte å komme med slike idiotiske uttalelser.

Friday Night Live med Hazard og Azpilicueta i dag.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Hm. Du leste kun siste linjen?

Det er en soleklar dive som det hadde blitt hykleri rundt om hvis det var Costa som kastet seg. Jeg bare videreformidler jeg. Du kalte det vel selv en dive (om jeg husker riktig fra kamptråden?) så da er det vel lite å klage på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Suarez fikk veldig lite frispark og.straffer i sin siste sesong grunnet sitt rykte. Reep what you sow.

Så, vi skal dømme etter hva de gjorde sist sesong, ikke nødvendigvis hva som skjedde akkurat nå?

Er vi ur-mennesker / barn hele gjengen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...