Emils. Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Til mer slikt de slår ned på, til bedre er det. Vi vil ikke ha slikt i fotballen. Nei, alle kan ikke se det, og Ivanovic burde få utestengelse etter kampen Du fokuserer veldig på å få Chelsea spillere utestengt. Hva med å se på din egen klubb å prøve å være objektiv for en gangs skyld? Jeg ser virkelig ikke problemet med det Ivanovic gjør i denne situasjonen. Slike situasjoner skjer i hver kamp, men det er latterlig hvor mye oppmerksomhet slike situasjoner får når en Chelsea spiller er involvert. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Hehehe.... Emils ber andre om å være objektiv. DET er ironisk. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg er ikke overrasket over at du mener det, men til din store overraskelse er ikke det uvanlig at jeg klarer det. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg mener at alle spillere, uansett lag, bør få straff for slik usmakelig oppførsel. @Emils: Det er ikke sikkert at du er den rette til å vurdere hvorvidt du selv er objektiv... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Hvorfor skriker du da ikke over at RvP burde bli utestengt for albuebruk? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Må jeg skrike ut om alt jeg mener? Neida, jeg har ikke engang sett situasjonen... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Nei, du må ikke skrike ut. Jeg mener bare at det er for dumt å komme å mene at spillere må straffes for slikt med engang det innebærer en Chelsea spiller. Når to situasjoner som har skjedd i løpet av 1 uke ikke blir nevnt engang. Enten så må alle straffes eller så må de kun straffe som beveger seg langt utenfor regelboken. Det Ivanovic gjør er iallefall ikke langt utenfor regelboken. Endret 12. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Så episoden med RvP nå, og den så ikke bra ut.. Han ser seg jo bak, før han albuer WHU-spilleren ->rødt kort. Jeg syntes at denne er langt utenfor hva som er greit, men det kan jo være at det ser verre ut på bildet, enn på video. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Det kvelertaket tror er et uhell når han skal ta spilleren bort, den skallingen derimot er rødt kort selv om det ikke er noe farlig eller vondt. Driter dog i om han ikke blir suspendert da det er så tilfeldig uansett. Biting er det opplagt ikke. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Enig i at det ikke er biting, var lett å se på videoklippet noen linket til. Helt greit at han ikke blir suspendert etter denne kampen, men det viktigste er uansett at FA begynner å være konsekvente i fremtiden! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Sånne ting som det der hører jo ikke hjemme på banen, men det får neppe noen konsekvenser. Det er MANGE andre ting FA heller burde ta tak i, som en generell forbedring i dommerstallen. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Såg ikkje ut til at Ivanovic beit McCarthy, dårleg val av vinkel på vinen (og det er daily fail det er snakk om). Det som er tåpeleg er at McCarthy fekk gult i den situasjonen, men Ivanovic slapp unna.. Endret 12. februar 2015 av Karbutar Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/02/hazard-signs-new-deal.html Hazard har signert ny 5,5 års kontrakt! 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Gratulerer! Det blir mye festfotball framover og det blir svingende mye penger når Real henter han som erstatter for CR7! Sikker rundt én mrd Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Jesus kristus for en eminent spiller Hazard er. Ukas verste nyhet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Gratulerer da! (FAEN! ) EDIT: Nei, han er blant Premier Leagues aller beste spillere. Håper han ikke går til Spania. Endret 12. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Om han går til Real Madrid skal jeg ta først fly og bære han tilbake til London. Real Madrid kan kjøpe noen andre. De kan heller betale 900 millioner for Januzaj. Endret 12. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 På Reddit sier de at kontrakten mest sannsynlig ikke inneholder en utkjøpsklausul, da det ikke er vanlig / standard i engelsk fotball? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 På Reddit Der man må igjennom 100 innlegg med "lol, endelig fikk han seg en fin penn"-kommentarer før man kommer til noe vettugt å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå