Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kannibalovic?

54dbd552e507c.png

2595A99200000578-0-image-a-25_1423693458

Anklages for biting

Chelsea-forsvarer Branislav Ivanovic ble den store snakkisen da han ble bitt av Luis Suarez for to år siden. Nå er det serberen selv som blir anklaget for ulovlig tannbruk, og Daily Mail besitter fotografier de mener viser at Chelsea-stjernen biter til Evertons James McCarthy.

«Kilder nære McCarthy fortalte senere at han følte tenner på sin skulder, men at han ikke trodde det var et bitt» skriver den britiske tabloidavisen. De legger til at kilder rundt Ivanovic selv skal ha avvist at et bitt fant sted.

Hendelsen fant sted etter et større basketak der Ivanovic var i hovedrollen, og andre bilder viser at han tar et solid grep rundt halsen på Everton-spilleren.

Chelsea vant kampen 1-0 etter en scoring fra Willian helt mot slutten.

https://twitter.com/MrFootyNewss/status/565633223989137411

 

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

I hvilken dimensjon ble de de bildene tatt?
Alle kan vel se at han setter haka i skulderen til McCarthy .

De har i tillegg (med vilje?) tatt den kameravinkel som gjør at det er vanskeligst å se.

Lenke til kommentar

Jeg er lei av at fotballen har blitt så utrolig pinglete. Jeg forstår godt at man kan slå ned på direkte voldelig oppførsel (Cantonas karatespark, Muscats hodeløse taklinger, Dyer/Bowyer-episoden osv), men at man hele tiden skal hente opp episoder med litt skikkelig intensitet og pasjon, blir for meg rett og slett for dumt.

 

Dette er fotball, ikke basketball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er lei av at fotballen har blitt så utrolig pinglete. Jeg forstår godt at man kan slå ned på direkte voldelig oppførsel (Cantonas karatespark, Muscats hodeløse taklinger, Dyer/Bowyer-episoden osv), men at man hele tiden skal hente opp episoder med litt skikkelig intensitet og pasjon, blir for meg rett og slett for dumt.

 

Dette er fotball, ikke basketball.

 

Fotballspillere flest i England er overbetalte primadonnaer som må beskyttes, vettu. En gjen g med metroseksuelle fjomper som ikke tåler en takling. Helt alvorlig ment.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...